Thandor
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


IP - 46.105.133.121(ts3)
 
IndeksPortalLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 [Mechanika]Rozwój osad

Go down 
+5
dembeor
Marnios
LoozaQ
MarekZet
KaMaZZ
9 posters
AutorWiadomość
KaMaZZ




Liczba postów : 189
Join date : 19/11/2011
Age : 25
Skąd : Iyash

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 6:15 pm

Osada - 25x25 na start. 10 mieszkańców max. >>> Gród-50x50 i płacimy 5000 tyś. 15 osób max. >>> Twierdza-75x75 7500 tyś kolejnej dopłaty. 20 osób max. >>> Zamek 125x125 i 12500 dopłaty.30 osob max.
Prosty system rozwoju osad. Zaraz wytłumaczę. Jak by co więcej wie Marek bo z nim o tym rozmawiałem na TS.

Na początek oasdy bd miały rozmiary 25x25 na start i 10 mieszkańców maksymalnie, możemy jednak powiększyć teren osady oraz liczbę mieszkańców płacąc królowi 5 tyś denarów. Wtedy nasza osada staje się grodem. Po czym jeśli chcemy jeszcze powiększyć rozmiar i liczbę mieszkańców dopłacamy kolejne pieniążki.

Nie bd można np. zapłacić od razu 12500 tyś denarów i mieć zamek. Tylko stopniowo bd musieli ulepszać osadę. I zamiast płacić 12,500 tyś denarów i mieć zamek. Bd musieli zapłacić 25 tyś. To spowoduje że nie bd można tak łatwo mieć zamek. Tylko bd trzeba się trochę pomęczyć i zarobić

Ps.Co do podatków z osad w to się nie mieszam tylko zostawiam królom.

Dziękuje za wysłuchanie.
KaMaZZ
Powrót do góry Go down
MarekZet

MarekZet


Liczba postów : 1329
Join date : 12/11/2011
Age : 25
Skąd : Kętrzyn

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 6:17 pm

Popieram pomysł, no i rozmawiałem o tym na TS'ie.
Powrót do góry Go down
LoozaQ

LoozaQ


Liczba postów : 188
Join date : 29/11/2011
Age : 26
Skąd : Katowice

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:04 pm

Na tak, ale może jakieś ograniczenia czasowe, a nie grasz rok na serwerze (przykład xD) masz 999k no i od razu w 10 sec zamek mozesz zbudowac ;d

Mówię tu o dniach, ew. 1 tyg, a nie miesiąc
Powrót do góry Go down
Marnios

Marnios


Liczba postów : 361
Join date : 14/11/2011

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:07 pm

No dobry pomysł może ograniczenie jedna rozbudowa na tydzień?
Powrót do góry Go down
KaMaZZ




Liczba postów : 189
Join date : 19/11/2011
Age : 25
Skąd : Iyash

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:16 pm

Bez obrazy ale kasę na rozbudowę z kąd weźmiesz. Bd trza grać ! Chyba z dnia na dzień nie bd miał 5 tyś. Pomyślcie.
Powrót do góry Go down
Marnios

Marnios


Liczba postów : 361
Join date : 14/11/2011

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:20 pm

No ale ktoś może zarobić odpowiednią sumę przed założeniem i w 1h zrobić zamek
Powrót do góry Go down
dembeor




Liczba postów : 69
Join date : 03/12/2011
Age : 26

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:21 pm

I oczywiście dodajemy pytanie natury bandyckiej, prosto od obrońcy praw bandytów: CO Z OBOZAMI? Chętnie dodałbym większą ilość mieszkańców oraz jakieś ulepszenia... Gdyż rozbudowa wymiarów obozu nic by nie dała. Oczywiście oprócz zwiększenia jego widoczności...
Powrót do góry Go down
Marnios

Marnios


Liczba postów : 361
Join date : 14/11/2011

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:24 pm

A słyszałeś żeby w średniowieczu bandyci budowali zamki ba nawet osady?
Powrót do góry Go down
dembeor




Liczba postów : 69
Join date : 03/12/2011
Age : 26

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:28 pm

A słyszałeś o tym, że to nie są osady, lecz obozy? A poza tym, serwer powinien być w miarę równy wobec graczy, nie zależnie od ich nacji?
Powrót do góry Go down
Marnios

Marnios


Liczba postów : 361
Join date : 14/11/2011

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:29 pm

Cóż a w średniowieczu bandyci byli na równi z innymi?
Powrót do góry Go down
Sadzio

Sadzio


Liczba postów : 653
Join date : 13/11/2011
Skąd : Odmęty twoich koszmarów...

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:30 pm

Oczywiście, bandyci mają być na równi z nacją? No prosze, prosze...

Bandyci powinny mieć obozy, bez możliwości rozbudowy. Chyba że co najwyżej jakiś mały zameczek drewniany.
Mały!
Powrót do góry Go down
SilvEx

SilvEx


Liczba postów : 141
Join date : 19/11/2011
Skąd : Z Łodzi

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:34 pm

Zameczek..? a nie kilka obozów .. Obozy bandytów nie mogą się rzucać w oczy (to jest moje zdanie) ...
Powrót do góry Go down
KaMaZZ




Liczba postów : 189
Join date : 19/11/2011
Age : 25
Skąd : Iyash

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:44 pm

Przepraszam was bardzo lecz ja piszę tu o osadach nie obozach. Jak się nie podoba proszę złożyć własny temat.
I pamiętajcie że może, nie zostać to wprowadzone. Lecz mam nadzieje że mój pomysł się przyjmie.
Powrót do góry Go down
Marnios

Marnios


Liczba postów : 361
Join date : 14/11/2011

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:45 pm

Albo niech mają zamki bez cuba oni nie wiele w nim zdziałają a i łatwiej go zauważyć
edit
200 post


Ostatnio zmieniony przez Marnios dnia Sro Gru 14, 2011 7:47 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
NeraVo

NeraVo


Liczba postów : 445
Join date : 21/11/2011
Age : 27
Skąd : Małopolska

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:46 pm

Jestem na tak.
Myślę że bandyci powinni mieć pierw obóz, a potem może dać 10 tys. adminowi, który pozwoli im przebudować obóz, na większy obóz, z większą ilością mieszkańców, i z drewnianą palisadą (może nawet na 4 kratki w górę)
Powrót do góry Go down
WodzuPL

WodzuPL


Liczba postów : 418
Join date : 12/11/2011
Age : 27
Skąd : Sopot

[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitimeSro Gru 14, 2011 7:56 pm

Nie , było postanowione. Max 10 os. + coraz większy teren.
Powrót do góry Go down
https://thandor.forumpl.net
Sponsored content





[Mechanika]Rozwój osad  Empty
PisanieTemat: Re: [Mechanika]Rozwój osad    [Mechanika]Rozwój osad  I_icon_minitime

Powrót do góry Go down
 
[Mechanika]Rozwój osad
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» [Mechanika] Specjalizacje
» Ewolucja osad i takie tam :D
» [mechanika] mieszczanie
» [mechanika] Przerwa
» Wzory osad, handlu i sądu

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Thandor :: Sprawy Królestwa Thandor :: Propozycje-
Skocz do: