| [Mechanika]Rozwój osad | |
|
+5dembeor Marnios LoozaQ MarekZet KaMaZZ 9 posters |
Autor | Wiadomość |
---|
KaMaZZ
Liczba postów : 189 Join date : 19/11/2011 Age : 25 Skąd : Iyash
| Temat: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 6:15 pm | |
| Osada - 25x25 na start. 10 mieszkańców max. >>> Gród-50x50 i płacimy 5000 tyś. 15 osób max. >>> Twierdza-75x75 7500 tyś kolejnej dopłaty. 20 osób max. >>> Zamek 125x125 i 12500 dopłaty.30 osob max. Prosty system rozwoju osad. Zaraz wytłumaczę. Jak by co więcej wie Marek bo z nim o tym rozmawiałem na TS.
Na początek oasdy bd miały rozmiary 25x25 na start i 10 mieszkańców maksymalnie, możemy jednak powiększyć teren osady oraz liczbę mieszkańców płacąc królowi 5 tyś denarów. Wtedy nasza osada staje się grodem. Po czym jeśli chcemy jeszcze powiększyć rozmiar i liczbę mieszkańców dopłacamy kolejne pieniążki.
Nie bd można np. zapłacić od razu 12500 tyś denarów i mieć zamek. Tylko stopniowo bd musieli ulepszać osadę. I zamiast płacić 12,500 tyś denarów i mieć zamek. Bd musieli zapłacić 25 tyś. To spowoduje że nie bd można tak łatwo mieć zamek. Tylko bd trzeba się trochę pomęczyć i zarobić
Ps.Co do podatków z osad w to się nie mieszam tylko zostawiam królom.
Dziękuje za wysłuchanie. KaMaZZ | |
|
| |
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 6:17 pm | |
| Popieram pomysł, no i rozmawiałem o tym na TS'ie. | |
|
| |
LoozaQ
Liczba postów : 188 Join date : 29/11/2011 Age : 26 Skąd : Katowice
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:04 pm | |
| Na tak, ale może jakieś ograniczenia czasowe, a nie grasz rok na serwerze (przykład xD) masz 999k no i od razu w 10 sec zamek mozesz zbudowac ;d
Mówię tu o dniach, ew. 1 tyg, a nie miesiąc | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:07 pm | |
| No dobry pomysł może ograniczenie jedna rozbudowa na tydzień? | |
|
| |
KaMaZZ
Liczba postów : 189 Join date : 19/11/2011 Age : 25 Skąd : Iyash
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:16 pm | |
| Bez obrazy ale kasę na rozbudowę z kąd weźmiesz. Bd trza grać ! Chyba z dnia na dzień nie bd miał 5 tyś. Pomyślcie. | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:20 pm | |
| No ale ktoś może zarobić odpowiednią sumę przed założeniem i w 1h zrobić zamek | |
|
| |
dembeor
Liczba postów : 69 Join date : 03/12/2011 Age : 26
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:21 pm | |
| I oczywiście dodajemy pytanie natury bandyckiej, prosto od obrońcy praw bandytów: CO Z OBOZAMI? Chętnie dodałbym większą ilość mieszkańców oraz jakieś ulepszenia... Gdyż rozbudowa wymiarów obozu nic by nie dała. Oczywiście oprócz zwiększenia jego widoczności... | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:24 pm | |
| A słyszałeś żeby w średniowieczu bandyci budowali zamki ba nawet osady? | |
|
| |
dembeor
Liczba postów : 69 Join date : 03/12/2011 Age : 26
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:28 pm | |
| A słyszałeś o tym, że to nie są osady, lecz obozy? A poza tym, serwer powinien być w miarę równy wobec graczy, nie zależnie od ich nacji? | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:29 pm | |
| Cóż a w średniowieczu bandyci byli na równi z innymi? | |
|
| |
Sadzio
Liczba postów : 653 Join date : 13/11/2011 Skąd : Odmęty twoich koszmarów...
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:30 pm | |
| Oczywiście, bandyci mają być na równi z nacją? No prosze, prosze...
Bandyci powinny mieć obozy, bez możliwości rozbudowy. Chyba że co najwyżej jakiś mały zameczek drewniany. Mały! | |
|
| |
SilvEx
Liczba postów : 141 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z Łodzi
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:34 pm | |
| Zameczek..? a nie kilka obozów .. Obozy bandytów nie mogą się rzucać w oczy (to jest moje zdanie) ... | |
|
| |
KaMaZZ
Liczba postów : 189 Join date : 19/11/2011 Age : 25 Skąd : Iyash
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:44 pm | |
| Przepraszam was bardzo lecz ja piszę tu o osadach nie obozach. Jak się nie podoba proszę złożyć własny temat. I pamiętajcie że może, nie zostać to wprowadzone. Lecz mam nadzieje że mój pomysł się przyjmie. | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:45 pm | |
| Albo niech mają zamki bez cuba oni nie wiele w nim zdziałają a i łatwiej go zauważyć edit 200 post
Ostatnio zmieniony przez Marnios dnia Sro Gru 14, 2011 7:47 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:46 pm | |
| Jestem na tak. Myślę że bandyci powinni mieć pierw obóz, a potem może dać 10 tys. adminowi, który pozwoli im przebudować obóz, na większy obóz, z większą ilością mieszkańców, i z drewnianą palisadą (może nawet na 4 kratki w górę) | |
|
| |
WodzuPL
Liczba postów : 418 Join date : 12/11/2011 Age : 27 Skąd : Sopot
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad Sro Gru 14, 2011 7:56 pm | |
| Nie , było postanowione. Max 10 os. + coraz większy teren. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: [Mechanika]Rozwój osad | |
| |
|
| |
| [Mechanika]Rozwój osad | |
|