IP - 46.105.133.121(ts3) |
|
| [Mechanika] Propozycja - gildie | |
| | |
Autor | Wiadomość |
---|
Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 2:42 pm | |
| Zauważyłem, że wielu osobom nie podobają sie zmiany z gildiami - że chcieli by coś innego. Postanowiłem napisać swoją propozycję - dopracowaną, obfitą w szczegóły. Zadbałem o to, że jeżeli to wejdzie w życie, to każdy będzie miał równe szanse. Zniknie problem z gospodarką. Niektóre nacje praktycznie wogle nie mają budowniczych - dlatego jeżeli to wejdzie w życie to Angvar miałoby budowniczych i byliby wynajmowani do innych nacji, do budowy danych obiektów. O reszcie dowiecie się jak przeczytacie. Każda nacja byłaby samowystarczalna, ale jednak unikalna. Proszę Was, gracze, abyście skomentowali moją pracę, napiszali czy Wam się to podoba, czy nie. Od adminów wymagam przeczytania całego i skomentowania. Daję to w spoilerze, bo zajmuje dużo miejsca. A zatem zapraszam do przeczytania i skomentowania. - Spoiler:
O tym co może każdy słów kilka. Każdy może używać kamiennego miecza (drewnianego też) i skórzaną zbroję. Każdy może oczywiście jeść, wypijać miksturki itp. Pisząc czy ktoś może produkować, miałem na myśli również czy może przetapiać, jeśli odpowiedź była na tak, to może on np przerabiać drewno na deski, deski na patyki itd. Ogólem wszystko produkować i przetapiać, przerabiać itp. Gdy odpowiedź była bardziej szczegółowa gracz już nie może wszystkiego, lecz tylko to, co jest napisane. Każdy może postawić skrzynie.
1. Wspólne gildie - czyli to, co jednak jest potrzebne. (wspólne dla każdej nacji)
Gildia Rzemieślników
Rzemieślnik
Może budować i niszczyć? Może stawiać stoły warsztatowe i piece.
Co może produkować? Wszystko.
Czego może używać? Może używać: - kamiennych mieczy i drewnianych, ale nie lepszych - skórzanej zbroi, ale nie lepszej.
Czym się zajmuje? Produkuje wszystko. Gildia Rzemieślników jest zatem jedną z najbardziej potrzebnych gildii. Rzemieślnik co chwilę ma zlecenia na wyprodukowanie danego przedmiotu. Pozatym rzemieślnik może nieźle zarobić.
Gildia Górników
Górnik
Może budować i niszczyć? Nie może budować, może wydobyć wszystko to, co można wydobyć łopatą i kilofem, ale nie może wydobyć tego, co nie jest związane z jego pracą. (nawet jeśli to okórat można wydobyć łopatą, czy kilofem) Może stawiać pochodnie. Może stawiać piece.
Co może produkować? Nic, może za to przetopić materiały w piecu. (wszystkie)
Czego może używać? Może używać: - każdej łopaty i każdego kilofu - pochodni - żelaznych i gorszych mieczy - skórzanej zbroi, ale nie lepszej.
Czym się zajmuje? Jego głównym zajęciem jest praca w kopalniach. Wydobywa surowce niezbędne do produkcji choćby zbroi, mieczy i narzędzi - a bez nich się nie obejdzie.
Gildia Leśniczych
Leśniczy
Może budować i niszczyć? Nie może budować. Może ścinać drzewa, liście. Może zbierać, niszczyć (itp) wszystkie rośliny.
Co może produkować? Może wypiekać chleb i wydobyć z kawałku melona nasionko melona. Może wydobyć z dyni nasionka dyni. (na stole warsztatowym, inaczej pisząc - może craftować chleb itd)
Czego może używać? Może używać: - każdego toporu - nożyc - każdej motyki - miecza kamiennego lub drewnianego - skórzanej zbroi.
Czym się zajmuje? Zajmuje się ścinaniem drzew i sadzeniem nowych. Zajmuje się roślinami, dostarcza pożywienie w postaci np chleba. Jest to bardzo ważna praca, prawie zawsze znajdzie się kupiec zainteresowany tym co oferuje leśniczy.
2. Gildie unikalne
Angvar
Budowniczy
Najlepsi budowniczy, zdolni architekci. Wszyscy oni zamieszkują Angvar i tam mają swoje domy. Są wynajmowani do innych miast, by tam budować budowle. Tworzą niezwykłe budowle, mechanizmy jak i te zwykłe niczym się nie wyróżniające.
Może budować i niszczyć? (nie griefować) Tak, może postawić każdy blok i każdy zniszczyć.
Co może produkować? Nic.
Czego może używać? Wszystkiego nie licząc: - żelaznych i lepszych mieczy - żelaznych i lepszych zbroi - lepszych niż drewnianych narzędzi.
Czym się zajmuje? Buduje - od najmniejszych drobiazgów po olbrzymie budowle. Dodatkowo konstruuje wszystkie mechanizmy redstone, może zakładać bramy itd. Gildia Budowniczych jest potrzebna wszędzie - bez niej miasto się nie rozbudowuje.
Yerdyn
Wojownik
Ludzie ze śnieżnych krain Yerdyn mają najlepszych wojowników, silną armię i niezwykle wytrzymałą. Trenowani w okropnych warunkach i prawie niedostępnych miejscach. Ta dobrze opancerzona, uzbrojona i zorganizowana armia z jednymi z najlepszych dowódców z pewnością jest twardym przeciwnikiem.
Może niszczyć i budować? Nie.
Co może produkować? Nic.
Czego może używać? Może używać: - każdej zbroi oprócz kolczugi - każdego miecza oprócz diamentowego.
Czym się zajmuje? Wojownicy zajmują się bronieniem Yerdyn, atakowaniem wrogów, chronieniem swoich obywateli. Gildia Wojowników jest jedną z najlepszych, jesli nie najlepszą gildią przystosowaną do walki.
Iyash
Łowca
Najznamienitsi łucznicy w całym Thandor. Są zabójczy w walkach na odległość, nikt im w tym nie dorówna, lecz gdy dojdzie do walki wręcz dają o sobie znać ich lekkie i ostre miecze. Niezwykła precyzja i celność w połączeniu z ostrymi niczym miecz strzałami dają niezwykłe efekty. Podobno jednym strzałem są w stanie rzucić na kolana dowódcę bandytów... Potrafią również doskonale się skradać i ukrywać w lasach.
Może niszczyć i budować? Nie.
Co może produkować? Nic.
Czego może używać? Może używać: - miecza żelaznego i gorszego - skórzaną zbroję - łuku i strzał.
Czym się zajmuje? Obroną Iyash, atakowaniem wrogów, pilnowaniem granic. Lubią też polować na zwierzynę.
Char
Zabójca
Nieliczni obywatele Charu decydują się na wstąpienie do Gildii Zabójców. Bezlitośni, skryci i niemal niewykrywalni zabójcy, którzy pracują na zlecenie. Gdy dojdą do ofiary atakują ją swoimi zatrutymi ostrzami, podobno jedna rana zadana przez ostrze może powalić nawet najsilniejszego bandyte... Niektórzy mówią, że potrafią kontrolować piasek...
Może niszczyć i budować? Nie.
Co może produkować? Nic.
Czego może używać? Może używać: - każdego miecza - skórzanej zbroi i kolczugi.
Czym się zajmuje? Zabójcy eliminują wrogów na zlecenie, zazwyczaj działają sami. Char często zatrudnia ich do pozbywania się największych wojowników, owianych sławą.
Quehati
Podziemna Straż
Najlepiej opancerzeni i uzbrojeni w najlepsze topory bojowe. Ci wojownicy to osobista straż króla, zawsze towarzyszą mu w czasie wojny. Nauczyli się zaklinać bronie i tworzyć dziwne mikstury. Podobno wystarczą 2 ich mikstury, by pokonać przeciwnika... Dochodzą do tego ogromne topory, miażdżące jednym uderzeniem...
Może niszczyć i budować? Może postawić kocioł, statyw alchemiczny, stół do zaklęć, stół warsztatowy i ich używać. (nie licząc stołu warsztatowego) Bloki te może również niszczyć.
Co może produkować? Miksturki. Może zaklinać bronie, narzędzia i zbroje.
Czego może używać? Może używać: - każdej zbroi - miecza kamiennego i gorszego - każdego toporu - może używać statywu alchemicznego, stołu do zaklęć - może używać mikstur.
Czym się zajmuje? Zaklina przedmioty, tworzy mikstury, broni nacji i atakuje wrogów. Podziemni strażnicy są główną siłą uderzeniową Quehati.
Bandyci
Bandyta
Bandyci, prawie zawsze występujący w licznej grupie. To zazwyczaj uciekinierzy, przestępcy, lecz wielu dołączyło do bandytów z własnego wyboru. Jeden bandyta jest słaby - przeciętnie uzbrojony i wyszkolony, lecz bandyci zawsze bronią się w dużych grupach, tak samo atakują. Ich siłą jest liczebność. Tworzą obozy i osady, niektóre naprawdę duże. Nie płacą podatków, żyją z okradania i napadania innych.
Może niszczyć i budować? Mogą budować na swoim terytorium, tak samo niszczyć czy wydobywać.
Co może produkować? Mogą przerabiać drewno na deski i deski na patyki. Produkować stół warsztatowy i piec. Mogą przetapiać surowce. Potrafią również produkować narzędzia - ale tylko drewniane, miecze kamienne i drewniane. Nie nauczyli się jeszcze jak tworzyć zbroję.
Czego może używać? Mogą używać: - narzędzi drewnianych - mieczy żelaznych i gorszych - zbroję skórzaną
Czym się zajmuje? Napada na innych, rozbudowuje osadę i ogólnie żyje jak chce. Często musi stanąć w obronie swojej ziemi - bandyta ma co robić, jednak ciągle ryzykuje życie.
Wędrowcy
Wędrowiec
Nie jest to żadna gildia, ani nacja. Wędrowiec to po prostu tytuł niewidoczny w grze. Wędrowiec to osoba, która odszukała conajmniej 3 ruiny ze skrzynią w której będą przedmioty i zawiadomi admina/moda. (ruiny wież obserwacyjnych, posterunków, budynków itp - zazwyczaj nie są bardzo oddalone od miast) Wędrowców może być tylko kilku, ich ilośc jest ograniczona. (ograniczona ilość ruin) Wędrowiec dostaje za darmo dom w Avgar i za darmo może wynajmować pokój w karczmach, w całym Thandor.
3. Ogólnie o gildiach
Każda gildia musi mieć swojego dowódcę i zastępce. Dowódca na własną odpowiedzialność steruje gildią, lecz musi być podporządkowany królowi. Gdy jest napisane, że ktoś może budować i niszczyć to dotyczy to tylko terenu własnej nacji - nikt nie może niszczyć na ziemi niczyjej czy w innych nacjach. Ani we wrogich miasta, ani w sojuszniczych i neutralnych nikt obcy nic nie zniszczy, czy zbuduje. Przywódca gildii może napisać własny regulamin dotyczący gildii, lecz musi on przestrzegać zasad tego regulaminu. Tak samo jeżeli król spisał regulamin dla swojej nacji, to regulamin gildii musi przestrzegać tego regulaminu króla. (i zarazem tego regulaminu, chociaż trudno to nazwać regulaminem)
4. Inne
Jeżeli ta proponowana zmiana wejdzie w życie, to dodane (lub usunięte) zostanie kilka rzeczy...
Nie będzie kupców - zamiast tego w każdym mieście zbudowany zostanie targ. Tam każdy mieszczanin i osoba z wyższą rangą będzie mogła za pieniądze kupić stoisko i sprzedawać, bądź skupować przedmioty, bloki itp. Przywódcy gildii i królowie dostaną stoisko za darmo, kolejne będą płatne. W każdym mieście admini będą sprzedawali i kupowali różne rzeczy. W każdym mieście będą sprzedawali jedzenie, skórzaną zbroję i drewniany miecz. W Char będzie skup kaktusów, piasku i piaskowca. Sprzedaż piasku, piaskowca i mikstur z wodą. W Quehati będzie skup kamienia, (będzie można sprzedać za większą sumę niż w obozie pracy) węgla i kamienia (stone). Sprzedaż ziemi, kamienia i żelaza. W Iyash będzie skup itemów ze zwierząt. Sprzedaż również itemów ze zwierząt.W Yerdyn będzie skup ryb i śniegu. (ryby będzie można sprzedać za większą cenę niż w obozie pracy) Sprzedaż bloków lodu, śnieżek i usmażonych ryb.
W Char powstanie obóz pracy, w którym będzie można wykopywać piaskowiec i zajmować się farmą kaktusów.
W Angvar byłby sklep adminów, w którym sprzedawaliby itemy z netheru i kupowali itemy z agresywnych mobów. (zombi itd)
Zostanie usunięte mroczne bractwo.
Gdzieś niedaleko miast i głównych dróg wybudowane byłyby ruiny, w których będzie można zdobyć różne itemy. Ten kto znajdzie taką ruinę i zawoła admina/moda będzie mógł zabrać skarb i zostanie zapisane, że odkrył już kolejną (albo pierwszą) ruinę. Ten kto znajdzie takie 3 - dostanie tytuł - wędrowiec. Do takich ruin czasami będą prowadzić prawie niewidoczne na pierwszy rzut oka ścieżki.
| |
| | | MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 2:47 pm | |
| Cóż, nie jest źle, jednakże:
a) wojownicy i zabójcy są bardzo do siebie podobni b) wędrowiec niepotrzebny według mnie
I tam drobiazgi. Czekam na wypowiedź innych | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:00 pm | |
| - MarekZet napisał:
- Cóż, nie jest źle, jednakże:
a) wojownicy i zabójcy są bardzo do siebie podobni b) wędrowiec niepotrzebny według mnie a) pomyśle jak by ich trochę bardziej od siebie odróżnić b) według mnie też, ale niby taki ktoś miał być na początku, zatem zaproponowałem to | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:07 pm | |
| dla mnie nie tylko sposobem walki byśmy się różnili... a poza tym jak pod ziemią mają rosnąć drzewa ? | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:14 pm | |
| - Minki1 napisał:
- dla mnie nie tylko sposobem walki byśmy się różnili...
Ups, przeczytałem, że według ciebie tylko sposobem walki byśmy się różnili jeśli tak chciałeś napisać to: A co w tym złego? Teraz wszystko nas różni - i co? Panuje chaos i jedne nacje mają lepiej, drugie gorzej. Pozatym każda nacja żyje w innych warunkach, ma inną dyplomację i inne prawa. Zastanów się czy teraz państwa tak bardzo się różnią? Czy np tylko Polska ma rzemieślników, a Niemcy mają górników? Nie, nikt nie jest w 100% oryginalny i odmienny. Wiele państw ma wspólne cechy itd. Na serwerze ciężko by było to ominąć, zresztą już była tego próba - zakończyła się decyzją o zmianie nacji. Jak pod ziemią mają rosnąć drzewa? W Minecrafcie na prawie wszystkie bloki nie działa grawitacja, to i drzewa mogą rosnąć pod ziemią. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:20 pm | |
| tylko czy my teraz gramy Niemcami i Polakami Taka gra stanie się nudna Można by od razu zrobić nacje: Miasto 1 Miasto 2 Miasto 3 Trochę realizmu! | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:23 pm | |
| Stanie się nudna? Nudna to jest teraz - handel nie istnieje praktycznie, nie ma równowagi pomiędzy nacjami i chwilowo nie ma za bardzo graczy. Nie rozumiem Twojego podejścia do tego - krytykujesz, lecz nie dajesz propozycji, które by mogłby to poprawić. Pozatym nacje NIE SĄ TAKIE SAME, każda się czymś różni. Jeżeli coś ci się nie podoba to napisz jak byś chciał to zmienić. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:32 pm | |
| Handel nie istnieje i nie ma graczy bo MAJĄ BANY i PRZECHODZI SERWER NA PREMIUM (Odeszło ok. 80% graczy)
Pisałem już jaka jest moja propozycja!
A co do gildi to może
Iyash Łowcy Drwale Rzemieślnicy Quetahi Zabójcy Górnicy Zaklinacze Yerdyn Wojownicy Strażnicy Piekła Alchemicy Avangar Kupcy Budowniczy Farmerzy | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:38 pm | |
| 1. Handel nie istnieje nie dlatego, że ludzi nie ma - jak gracze byli to i tak i tak praktycznie nie istniał.
2. Może i pisałeś swoje propozycje, ale nie tutaj, a ja nie chcę tracić czasu żeby tego szukać.
3. Widać, że chcesz zniszczyć Yerdyn. Ze strażnikami piekła były problemy i ogółem ta gildia upadła. Alchemicy nie zdobędą itemów na mikstury więc upadli. I napiszę ci coś takiego, co zauważyłem jeśli chodzi o wojny. Dlaczego muszą być wspólne nacje? Mam przykład. Jeżeli Quehati ma wojnę z Iyash to nie da im itemów i w końcu Iyash przegra, bo nie będzie mogło zdobyć itemów na broń. Dlatego potrzebne są wspólne gildie - żeby do takiej sytuacji nie doszło.
4. Nie ma czegoś takiego jak Avangar.
5. Angvar to neutralne miejsce, spawn! Nie może to być kolejna nacja! | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:42 pm | |
| to nie jest kolejna nacja tylko są tam gildie które są wszystkim potrzebne Quetahi nie daje rzeczy Iyash bo to nie legalne dają je kupcom a oni dalej! | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:44 pm | |
| Pisząc daje miałem na myśli tę całą procedurę handlu - kupiec chcący kupić coś dla Iyash nic nie kupi, ewentualnie zostanie zabity. Raz przyszedł sam kupiec i nie mówił dla kogo chce coś kupić - też mu nie sprzedali. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:46 pm | |
| o ile dobrze wiem rzemieślnicy dają kupcom rzeczy nie pytając dla kogo...Chyba że coś się zmieniło | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:48 pm | |
| Ze względu na tą wojnę nikomu nie sprzedawali nic, chyba że sobie nawzajem lub sojusznikom. Ja się im nie dziwie - po co ich sprzęt ma trafić w ręce wroga? Oczywiście niekoniecznie tak się musi stać, ale jest dość duże prawdopodobieństwo, że tak się stanie. | |
| | | LoozaQ
Liczba postów : 188 Join date : 29/11/2011 Age : 26 Skąd : Katowice
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:49 pm | |
| Iyash - Łowcy (żelazne miecze i zbroje, łuki), Rolnicy (farmerzy lub jak kto woli...) Quetahi - Alchemicy, Zabójcy (diamentowe miecze, żelazne zbroje) Yerdyn - Inżynierowie (czerwony proszek, pistony, FalseBook itp.) Wojownicy (żelazne miecze, diamentowe zbroje) Avangar - Kupcy
Każda nacja - Rzemieślnicy, Górnicy, Drwale
Każdy może swobodnie budować | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:52 pm | |
| Łowcy to raczej szybkie i lekkie jednostki, więc według Ciebie nagle mają wyskoczyć w potężnych zbrojach? Pozatym zaraz będą wojownikami z łukiem jak tak dalej pójdzie...
Ogólnie pisząc w tej Twojej propozycji jest według mnie za dużo gildii, znowu będzie problem z handlem i to nie rozwiąże żadnego problemu. Będzie tak jak teraz.
No i realność - samemu się domu raczej nie buduje, zresztą byłby problem z griefem. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:55 pm | |
| Diaxowych zbroi nie miało być akurat teraz zgadam się z tobą Ernest łowcy to szybkie jednostki A wracając do twojej propozycji to serwer miał się opierać na handlu między nacjami! | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:57 pm | |
| Serwer miał się opierać na handlu między nacjami? A skąd wiesz?
Pozatym moja propozycja ulepsza handel, chyba nie doczytałeś do końca, nie? Handlu byłoby więcej i to o wiele. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 3:59 pm | |
| w nacji było by dawanie a nie handel | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:01 pm | |
| A kto ci da za darmo np zbroję diamentową? Chyba nikt. Najpierw górnik by wydobył diamenty, sprzedał rzemieślnikowi. On by zrobił zbroję i sprzedał wojownikowi. On by jej używał. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:02 pm | |
| diaxowych zbroi nie ma! Rozumiecie to? | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:04 pm | |
| Nawet jeśli nie ma (a są) to jak by moja propozycja weszła w życie, to takie zbroje by były. Mogliby je nosić tylko wojownicy, tak jak teraz. | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:06 pm | |
| A łowcy oni tylko kamienne rzeczy i skórzana zbroja od razu po dedają | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:08 pm | |
| Łowcy mogliby używać żelaznych mieczy i łuku - spotkanie z nimi może zaboleć. Dobra, jak narazie zaczynasz spamować, bo widocznie nie doczytałeś tego. Przeczytaj i dopiero dyskutuj. (przynajmniej przeczytaj to, o czym chcesz dyskutować ) | |
| | | Minki1
Liczba postów : 82 Join date : 16/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:09 pm | |
| tylko co da im łuk jak jest wszędzie sporo drzew pagórków itp. więc łuk im się nie przyda | |
| | | Ernest_66
Liczba postów : 50 Join date : 10/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie Czw Sty 19, 2012 4:11 pm | |
| Łuk się zawsze przydaje, zresztą nie koniecznie muszą walczyć ciągle w lesie. A nawet jak w lesie to ma tam dużo kryjówek - wystarczy oddać strzał i się schować, powtórzyć to i dopiero wyskoczyć na zdezorientowanego wroga. Za Iyash niedaleko obozu bandytów są bardziej płaskie tereny - tam też łuk może się bardzo przydać. Często łowcy będą korzystać z łuku na murach, a tam widzą wszystko z góry i mogą łatwo ranić wrogów na odległość. | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie | |
| |
| | | | [Mechanika] Propozycja - gildie | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|