IP - 46.105.133.121(ts3) |
|
| [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
Zireael
Liczba postów : 153 Join date : 15/12/2011 Age : 30 Skąd : Pabianice/Łódź
| Temat: [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. Czw Sty 12, 2012 12:53 am | |
| Mam parę propozycji i wypisze wszystko co mi do głowy wpadło . 1. Kupcy Jest ich za mało i blokują rozwój gospodarki na serwerze, dlatego proponuję, aby wprowadzić nową rangę - kupiec. Byłoby to coś pomiędzy mieszczaninem, a szlachcicem i dawałoby to po prostu prawo do handlu. Stworzona zostałaby Gildia Kupców - jedna z przedstawicielstwem i oddziałem w każdej nacji, od zarobioniego denara kupiec musiałby odprowadzać procent do gildii, część nadwyżki z zarobku gildii byłby przekazywany do Króla danej nacji. Kupcem mógłby być zarówno wojownik jak i każdy inny członek innej gildii. 2.Praca 2.1 Prosiłbym o dodanie większej ilości prac dla mieszczanina, które opłacałby król, niektóre gildie na wczesnym etapie serwera nie mają możliwości większego zarobku. 2.2 Niektóre gildie działają teraz tylko w teorii, proszę o szczegółowsze opisanie możliwości zarobku gildii, które nie opierają się strice na wytwarzaniu czegoś, czy zapewnianiu konkretnego materiału czy budowaniu. Ogólnie chodzi mi o to, żeby był po prostu popyt na pracę takich gildii jak np. Tropiciele. 2.3 Szlachcic i prawo do posiadania własnej ziemii, no cóż chyba więcej tłumaczyć nie trzeba. 2.4 Ogólne rozpędzenie gospodarki. a) Proszę o usunięcie z czasem większości admin shopów, takie sztuczne działania mają na dłuższą metę zły wpływ. W królestwie będzie brakować skóry ? Będzie kryzys, który da możliwości większego zarobku dla innych, a drugich zmusi do większego wysiłku ! b)Inwestycja w infraktusturę gildiową i nie tylko. Serwer (czyt. Admini) musi zapewnić siedzibę każdej gildii. Nie ważne czy będzie to bezterminowa pożyczka dla króla nacji, czy datek od bogów. Jest to moim zdaniem sprawa kluczowa. c)Praca pośrednia Jeżeli gdzieś da się obejść bez tabliczek pluginowych załatwiających całą sprawę to należy to zrobić Niech w banku pracuję bankier, w karczmie karczmarz, przy bramie strażnik itd. Słowo końcowe. Wiadomo, że w Mc gospodarka jest bardzo biednie rozbudowana i pewnych rzeczy nie dadzą nam nawet pluginy (w realnym świecie firma X tworzy nasiona na trawnik, osoba Y go potem ścina, Z wywozi trawę z kosza na odpady biologczne, W wykorzystuje część jako nawóz, a setki innych firm robi dla tych ludzi narzędzia :p) jednak da się zrobić parę rzeczy, aby ten stan polepszyć. Ogólnie to przepraszam za ten temat, dla niektórych to już za dużo czytania :d, ale jestem świeżo po lekturze Marketingu P.Kotlera. | |
| | | jiyam
Liczba postów : 218 Join date : 13/11/2011 Age : 29
| Temat: Re: [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. Czw Sty 12, 2012 6:29 am | |
| No cóż, jakby nie patrzeć to jest w tym sporo racji, gospodarka naszego serwera powoli kroczy do przodu, rzeczywiście wypadałoby pomyśleć nad kilkoma zmianami. | |
| | | ThePatrollPL
Liczba postów : 16 Join date : 12/01/2012 Skąd : This Server Sucks!
| Temat: Re: [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. Czw Sty 12, 2012 7:40 am | |
| Co do AdminShopów i tego że sztucznie działają -
Może zamiast wszystkich w kupce obok siebie zrobić np. budynek rzeźnia w którym będzie AdminShop z mięchem, zrobić port w którym będą do kupna ryby, zrobić farmę w której będzie można kupic arbuzy itp. i inne budynki i w każdym AdminShop odpowiedni do budynku.
Takie jakby sklepy poprostu w każdym co innego do kupna, zamiast wszystkich obok siebie jak w jakimś HiperMarkecie... | |
| | | MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. Czw Sty 12, 2012 1:14 pm | |
| Hmm.. jeśli chodzi o prace dla mieszczanina to myślę, że nie będzie ich dużo, może jedna, dwie, ale nie więcej, gdyż rzecz w tym, aby dołączyć do gildii. Fakt, że wiele gildii nie może jeszcze działać i zarabiać, ale myślę, że to kwestia czasu jak i organizacji, ale tym się już musi zająć król, nie my Czyli- zleca budowniczym budowę siedziby dla Waszej gildii(oczywiście według Waszego projektu), myślę, że po zbudowaniu będzie szło już gładko. Co do reszty zmian, rzeczywiście gospodarka nie jest najlepsza, ale myślę, że to tylko i wyłącznie wina ilości kupców i mieszczanin- cóż: zarabiać i mobilizować do rekrutacji. Ziemie szlachcica.. Dobry pomysł, ale bardziej myślałem, że to zastąpią osady. No bo są one dopiero od szlachty, osada to taka jakby własna ziemia. Co do działania gildii w teorii, masz rację, przynajmniej jeśli chodzi o przykładowych Tropicieli, myślę jednak, że najpierw muszą rozwinąć się podstawowe gildie typu górnik, budowniczy, leśniczy itp., zapewnić kupcom odpowiednie surowce, król lub inna osoba do tego wyznaczona, abyście się odpowiednio rozwinęli i działali już nie w teorii, a w praktyce. Pozdrawiam. | |
| | | L3mur
Liczba postów : 13 Join date : 07/01/2012
| Temat: Re: [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. Czw Sty 12, 2012 5:23 pm | |
| Uważam ,że Adminshopy w mieście powinno się usunąć ,gdyż w tej chwili działa to jak dodrukowywanie sobie pieniędzy przez państwo [admin sprzedaje to co mogą zapewnić gracze] | |
| | | Sponsored content
| Temat: Re: [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. | |
| |
| | | | [Mechanika] Gospodarka, rynek pracy, gildie, kupcy itd. | |
|
Similar topics | |
|
| Pozwolenia na tym forum: | Nie możesz odpowiadać w tematach
| |
| |
| |
|