| Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> | |
|
+10NeraVo MarekZet Szatan29 Jakkaz neesie1134 Maguniu Findan98 dembeor Dominik Gotiii 14 posters |
Autor | Wiadomość |
---|
Gotiii
Liczba postów : 41 Join date : 30/12/2011 Age : 32
| Temat: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Pon Sty 02, 2012 10:27 pm | |
| Siemka. Cóż zacznijmy od początku wybrałem Wędrowca jako swój styl życia bo uznałem to za ciekawą propozycje jednak kiedy troche poczytałem na forum itp. zdziwiłem się ze ta ranga* nie ma nic do zaoferowania jest trochę w kresce chyba jak bandyci choć oni mogą robić i tłuc kogo chcą . Postanowiłem przedstawić wam drzewko rozwoju Wędrowców oraz bandytów. Dlaczego? Bądzmy szczerzy Wędrowca jest ciekawą rangą ale po dłuższym czasie po prostu się nudzi... Ciągłe oglądanie świata i narażanie się na niebezpieczeństwo + brak stałego miejsca w którym można chować rzeczy troche odrzuca... Wędrowiec nie może brac udziału w jakiś fajny bitwach... i tak dalej. Chciałbym jakoś umilić gre osobom wybierających tą range ponieważ tracą duuużo zabawy a nie mają nic w zamian... OK zaczynamy. Wędrowca powinien sam wybierać kierunek rozwoju. Czyli tak na początku jesteśmy wędrowcami a potem wybieramy jeden z 3 kierunków rozwoju. (np. gracz gra już te 2 tyg. i pisze podanie na forum z kierunkiem rozwoju. Admin to akceptuje i dana osoba zostaje tym kim chce być dalej) Kierunki rozwoju: Poszukiwacz Przygód, Najemnik(też podróżują za pieniędzmi itp.) lub wybór którejś z nacji i rozwijanie się w niej. 1. Poszukiwacz PrzygódJest to kontynuacja stylu życia wędrowcy podróżujemy choć od czasu do czasu pomagamy różnym osadom itp. poszukiwacz przygód może mieć już własną chatkę oraz rozwijać się militarnie* Taka osoba nie należy do żadnej nacji a jego chatka jest zawsze ukryta tak by bandyci jej nie odnaleźli. Położenie chatki znali by tylko admini + oni by pozwalali na budowę jej w danym miejscu. Chatka nie była by broniona niczym przez co łatwo ją najechać i każdy miał by prawo ja zrabować. Poszukiwacz przygód od czasu do czasu moze pomagać za pieniądze lecz nie ma prawa wynajmować się w celach obrony mienia itp. (Od tego jest najemnik). Poszukiwacz przygód może zdobyć tylko jeden poziom wyżej jest to: Legendarny PodróżnikCóż taka osba jest szanowana przez wszystkie królestwa i oczywiście znana. Żeby zostać taką osobą trzeba troche pograć i być sławny we wszystkich królestwach (Co nie jest bardzo łatwe 4 królowie muszą zgodzić się na mianowanie kogoś tym tytułem. Wystarczy że jeden król by się nie zgodził i Poszukiwacz przygód nie dostanie tego tytułu.)człowiek z takim tytułem ma prawo brać udział w ważnych spotkaniach królów lub czegoś w tym rodzaju. Narazie nie wiem w jaki sposób można wyróżnić tą range można dać jej jakieś większe prawa we wszystkich nacjach ale chciał bym by tej rangi nie dało by się zdobyć łatwo... ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Najemnik<nazwa bractwa jeżeli do któregoś należy> (Może być prywatnym lub należeć do organizacji) Cóż jak wiemy tacy ludzie żyją z podróży oraz swoich usług. Każdy może wynająć taką osobę tylko od najemnika zależy ile dany gracz zapłaci. Najemnik może bronić gracza,terenu lub nawet służyć królowi w jakiejś bitwie.Najemnika nie da się wynająć do zamordowania kogoś. gracz posiadający taką rangą musi podróżować po świecie i nie może zostać w jednym królestwie dłużej niż tyg. W osadach powinny być specjalne tawerny gdzie najemnicy za bardzo małą opłatą mogli by chować swoje rzeczy. Najemnik jest dobrze wyposażony i umie walczyć.Może należeć też do jakiegoś bractwa najemników i pracować dla niego + Dostaje ochronę w danej nacji oraz pokój w którym może chować swoje przedmioty. Najemnik również ma tylko jeden poziom wyżej jest to: Dowódca Najemników <Tutaj nazwa bractwa> Taka osoba ma wszystkie prawa najemnika dodając do tego fakt iż ranga ta słynie z zawsze dobrze wykonywanych zdań. Takich ludzi wynajmują tylko gracze z "górnej półki" osoba z taką rangą może dostawać zlecenia by zabić kogoś jednak trzeba brać pod uwagę fakt iż bd się poszukiwanym w królestwie jakim to się zrobiło. Dowódca jest kapitanem oddziału najemników i ma prawo do czerpania zysków z wykonywanych zadań jego uczniów. Ma własną siedzibę w której najemnicy będą się spotykać. na początku nie będzie nikogo takiego z rangą a ludzie będą dzielić się zyskami. Taka osoba ma również obre wpływy na królestwo w której przebywa. Dodając też także iż Najemnicy mogą być największym wrogiem bandytów. Bractw może być max 1 na królestwo. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bandyci - Drzewko Rozwoju: Ranga ta jest dość popularna wśród graczy i na pewno potrzebne są bardziej rozbudowane poziomy.Jak każdy wie bandyta to zło i plaga każdego królestwa. Jednak jak i w przypadku wędrowców nie jest to zbytnio szczegółowo rozbudowana ranga mam nadzieje że mój pomysł na drzewko bardzo wam się spodoba no to zaczynajmy. Każdy początkowy zaczyna jako szary bandyta. Wiemy co on potrafi jest poza prawem i nikogo się nie słucha.Bandyta jak i w przypadku wędrowca ma 2 główne rozwoje oto i one - Zabójca - Zbir 1. ZabójcaJest to całkiem ciekawa profesja taka na wzór najemników ale trzymający się jedynie jednej zasady.... WYKONAĆ ZADANIE NIE PATRZĄC NA LICZBĘ OFIAR typowy zabójca może być wynajęty od kogokolwiek do zabicia każdego... Ale niestety jak i w przypadku bandytów takie osoby nie są mile widziane w królestwach przez co ich zadanie jest trudniejsze.Zabójca ma prawo mieć wtyki w królestwie dzięki czemu może niepostrzeżenie wtargnąć do królestwa. Zabójca jest sam sobą panem . Zabójcy zabijają jedynie swoje cele z kontraktów bezbronnych ludzi zostawiają chyba że uznają ich za niebezpieczeństwo. Każdy zabójca ma dostęp do wszystkich obozów bandytów. Zabójca Królów Największy z tytułów jaki może zdobyć zabójca. Taki tytuł sieje strach jak i szacunek w całym Thandorze.Wielu wysoko postawionych ludzi z wielką chęcią wynajmują kogoś tak sławnego. Jak i w przypadku Legendarnego Podróżnika jeszcze nie wiem jak można go utytułować i co można mu dać. Żeby zdobyć taki tytuł trzeba zamordować obecnego króla ( niestety tylko wtedy kiedy dziedzic Ci da kontrakt w innym przypadku możesz pomarzyć) nie jest to łatwe zadanie wręcz niemożliwe jedynie ktoś z nieprzeciętnymi zdolnościami da rade przecisnąć się przez straż i zabić króla. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Zbir <w przypadlu należenia do "Mrocznego klanu"( <--- tak chce nazwać niepisane królestwo bandytów) nazwa tutaj> Jak sama nazwa mówi jest to ktoś na wzór bandyty lecz zdecydowanie bardziej doświadczonego. Żyje dla siebie i niczym się nie przejmuje. Zabija kogo chce oraz rabuje. Taka osoba ma typowe prawa bandyty z małym dodatkiem.... Zbir może pracować dla Króla bandytów. Ta ranga działa albo w samotności albo w grupie. Mroczny WojownikCóż sama nazwa sieje strach wśród szarego ludu. Każdy wie kim on jest i co potrafi. Mroczni wojownicy to elita wśród wojsk MROCZNEGO KRÓLA. Takie osoby mają standardowe wyposażenia za darmo. Każdy wojownik ma prawo do posiadania swojej ziemi. Są świetni w współpracy ze sami strażnicy nie są w stanie ich powstrzymać planują i palą oraz plądrują wioski. Służą tylko i wyłącznie Władcy zabiją każdego na swojej drodze nie oszczędzają nawet kobiet i dzieci to czyste maszyny do zabijania. Dom + ekwipunek wojownika + zero kosztów za rachunki* Mroczny GenerałGłowa każdego oddziału wojowników jest największym potworem bez serca z całej armii. Osoba ta ma przywileje planowania ataków z samym królem. Dowodzi całą armią i to on decyduje czy dana wioska ma nadal istnieć czy nie. Ma największe prawa ze wszystkich (Poza władcą) ma własną posiadłość i czerpie aż 25% zysków z każdego plądrowania.W niektórych przypadkach zastępuje Władce kiedy nie ma go do dyspozycji. Dodaje ze tylko jedna osoba może zostać generałem. Chyba ze ilość zbirów jak i wojowników przekroczy 15 os dochodzi nowy który ma mniejsze prawa niż główny generał ale sam dysponuje swoim oddziałem. Mroczny WładcaNo cóż postrasz Królów. Największy wróg wszystkich uważa że on jest jedynym władcą tych ziem. Włada wszystkimi wojownikami i generałami jego zadaniem jest obalić wszystkie królestwa. Uważam iż na samym początku ktoś powinien nim zostać gdyż musi rekrutować nowych ludzi i tak dalej. Osoba z tą rangą posiada całe niepisane królestwo ma wszystkie wpływy dla siebie a jego jedynym celem jest zapanowanie nad światem Thandoru. Cóż są to pomysły na szybko co za tym idzie mogłem coś przeoczyć jest już 2:16 a ja ledwo żyje Pewnie zauważyliście że Zbir ma trochę większy rozwój dlaczego? Bandytów jest mnóstwo co za tym idzie drzewko musi być trochę bardziej wymagające i rozbudowane... Zależy mi na tym by bandyci również mieli swoje wierzenia i cel. W końcu każdy z nich chce być sławny( w zły sposób). oczywiście drzewko moge bardziej rozbudować gdy przyjdę ze szkoły poczytam i może coś do głowy wpadnie. Jeżeli spodobały wam się moje pomysły na szybko mogę trochę posiedzieć i pogłówkować nad innymi rangami. Temat Będzie aktualizowany. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
Ostatnio zmieniony przez Gotiii dnia Wto Sty 03, 2012 1:27 am, w całości zmieniany 4 razy | |
|
| |
Dominik
Liczba postów : 102 Join date : 18/12/2011 Age : 26 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Pon Sty 02, 2012 10:39 pm | |
| | |
|
| |
dembeor
Liczba postów : 69 Join date : 03/12/2011 Age : 26
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Pon Sty 02, 2012 10:44 pm | |
| Najemnicy... Najemników uważam że to tak naprawdę bandyci, którzy mają czelność wyjść przed miasto/osadę i spytać, czy chce się jego militarnej pomocy. Oczywiście, taka pomoc oznacza również nie-agresję ze strony innych bandytów. Tak, można wynajmować bandytów, a przynajmniej niektórych... Poszukiwacze Przygód, mogliby mieć takie coś jak przysięga honorowa, którego złamanie okrywa hańbą. | |
|
| |
Gotiii
Liczba postów : 41 Join date : 30/12/2011 Age : 32
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Pon Sty 02, 2012 10:51 pm | |
| Najemnik a bandyta to co innego Ci Najemnicy walczą według określonego kodeksu i będą podlegać prawom nacji u której mają siedzibę bractwa. Najemnicy nie kradną i nie zabijają(chyba że w ostateczności) może zrobić to tylko Dowódca który bd chroniony przez króla.Są to wojownicy do wynajęcia nie rabusie. Chce zrobić w drzewku rozwoju bandytów range w której była by osoba płatnym zabójcą lub aby okradała innych. Na temat bandytów proszę wypowiadać się kiedy wstawię drzewko ale dziękuje za sugestię. Spokojnie Bandyci również będą mieć baaardzo ciekawe drzewko obiecuje . Mogę również stworzyć wiele innych ale narazie zostanę przy tych 2 rangach. | |
|
| |
Findan98
Liczba postów : 45 Join date : 06/12/2011 Age : 27 Skąd : http://signup.leagueoflegends.com/?ref=4f26d6b1e0ae2682632970
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 6:36 am | |
| Napisałećś Zabójcy zabijają jedynie swoje cele z kontraktów bezbronnych ludzi zostawiają chyba że uznają ich za niebezpieczeństwo. Ja jednak dla łupu też bym ich zabił. | |
|
| |
Maguniu
Liczba postów : 62 Join date : 23/12/2011 Age : 31 Skąd : Kraków
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 10:06 am | |
| Drzewko świetne, ale mam jedno zastrzeżenie: Zabójstwami na zlecenie zajmuje się gildia Mroczne Bractwo. | |
|
| |
Gotiii
Liczba postów : 41 Join date : 30/12/2011 Age : 32
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 10:21 am | |
| - Findan98 napisał:
- Napisałećś Zabójcy zabijają jedynie swoje cele z kontraktów bezbronnych ludzi zostawiają chyba że uznają ich za niebezpieczeństwo. Ja jednak dla łupu też bym ich zabił.
Oczywiście tyle że nie zabijesz najpierw bezbronne osoby a potem cel inaczej byś się wydał. Zabójca powinien niepostrzeżenie i po cichu zlikwidować cel. Chyba że ktoś mu w tym będzie przeszkadzał wtedy podrzyna gardło.Trzeba liczyć się z faktem że kiedy zabijesz więcej niż ludzi z kontraktu będziesz ścigany w nacji a wtedy jeszcze ciężej będzie cokolwiek zarobić. lepszym rozwiązaniem było by zabijanie celów.Biorąc tę rangę trzeba po prostu wiedzieć że nie jesteś nadal niszczącym i palącym wszystko rozbójnikiem lecz wyszkolonym zabójcom (coś w rodzaju assasyna) - Cytat :
- Drzewko świetne, ale mam jedno zastrzeżenie: Zabójstwami na zlecenie zajmuje się gildia Mroczne Bractwo.
Tak ale mroczne bractwo to gildia a Zabójca to jest samotnik który może wykonać zadanie od każdego kogo mu się tylko zapragnie(Za odpowiednią cene). Ludzie z Mrocznego bractwa nie mają szansy rkztałcić się w tym kierunku a całkiem ciekawe było by gdyby członkowie tej gildii byli zabójcami i założyli by ją w grze. Podsumowując nic się nie stanie kiedy będzie Mroczne Bractwo i Zabójcy. Zabójcy to samotnicy rzadko współpracują w drużynie.Robią co chcą i kiedy chcą mogą łamać prawo lub nie. Mroczne bractwo jest w jednym położeniu a zabójce możesz znaleźć praktycznie w każdej tawernie. | |
|
| |
neesie1134
Liczba postów : 131 Join date : 09/12/2011 Age : 28 Skąd : WWA
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 11:03 am | |
| - Gotiii napisał:
- Siemka.
Cóż zacznijmy od początku wybrałem Wędrowca jako swój styl życia bo uznałem to za ciekawą propozycje jednak kiedy troche poczytałem na forum itp. zdziwiłem się ze ta ranga* nie ma nic do zaoferowania jest trochę w kresce chyba jak bandyci choć oni mogą robić i tłuc kogo chcą . Postanowiłem przedstawić wam drzewko rozwoju Wędrowców oraz bandytów. Dlaczego? Bądzmy szczerzy Wędrowca jest ciekawą rangą ale po dłuższym czasie po prostu się nudzi... Ciągłe oglądanie świata i narażanie się na niebezpieczeństwo + brak stałego miejsca w którym można chować rzeczy troche odrzuca... Wędrowiec nie może brac udziału w jakiś fajny bitwach... i tak dalej. Chciałbym jakoś umilić gre osobom wybierających tą range ponieważ tracą duuużo zabawy a nie mają nic w zamian...
OK zaczynamy.
Wędrowca powinien sam wybierać kierunek rozwoju. Czyli tak na początku jesteśmy wędrowcami a potem wybieramy jeden z 3 kierunków rozwoju. (np. gracz gra już te 2 tyg. i pisze podanie na forum z kierunkiem rozwoju. Admin to akceptuje i dana osoba zostaje tym kim chce być dalej) Kierunki rozwoju: Poszukiwacz Przygód, Najemnik(też podróżują za pieniędzmi itp.) lub wybór którejś z nacji i rozwijanie się w niej.
1.Poszukiwacz Przygód Jest to kontynuacja stylu życia wędrowcy podróżujemy choć od czasu do czasu pomagamy różnym osadom itp. poszukiwacz przygód może mieć już własną chatkę oraz rozwijać się militarnie* Taka osoba nie należy do żadnej nacji a jego chatka jest zawsze ukryta tak by bandyci jej nie odnaleźli. Położenie chatki znali by tylko admini + oni by pozwalali na budowę jej w danym miejscu. Chatka nie była by broniona niczym przez co łatwo ją najechać i każdy miał by prawo ja zrabować. Poszukiwacz przygód od czasu do czasu moze pomagać za pieniądze lecz nie ma prawa wynajmować się w celach obrony mienia itp. (Od tego jest najemnik).
Poszukiwacz przygód może zdobyć tylko jeden poziom wyżej jest to:
Legendarny Podróżnik Cóż taka osba jest szanowana przez wszystkie królestwa i oczywiście znana. Żeby zostać taką osobą trzeba troche pograć i być sławny we wszystkich królestwach (Co nie jest bardzo łatwe 4 królowie muszą zgodzić się na mianowanie kogoś tym tytułem. Wystarczy że jeden król by się nie zgodził i Poszukiwacz przygód nie dostanie tego tytułu.)człowiek z takim tytułem ma prawo brać udział w ważnych spotkaniach królów lub czegoś w tym rodzaju. Narazie nie wiem w jaki sposób można wyróżnić tą range można dać jej jakieś większe prawa we wszystkich nacjach ale chciał bym by tej rangi nie dało by się zdobyć łatwo...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Najemnik<nazwa bractwa jeżeli do któregoś należy> (Może być prywatnym lub należeć do organizacji) Cóż jak wiemy tacy ludzie żyją z podróży oraz swoich usług. Każdy może wynająć taką osobę tylko od najemnika zależy ile dany gracz zapłaci. Najemnik może bronić gracza,terenu lub nawet służyć królowi w jakiejś bitwie.Najemnika nie da się wynająć do zamordowania kogoś. gracz posiadający taką rangą musi podróżować po świecie i nie może zostać w jednym królestwie dłużej niż tyg. W osadach powinny być specjalne tawerny gdzie najemnicy za bardzo małą opłatą mogli by chować swoje rzeczy. Najemnik jest dobrze wyposażony i umie walczyć.Może należeć też do jakiegoś bractwa najemników i pracować dla niego + Dostaje ochronę w danej nacji oraz pokój w którym może chować swoje przedmioty.
Najemnik również ma tylko jeden poziom wyżej jest to:
Dowódca Najemników <Tutaj nazwa bractwa> Taka osoba ma wszystkie prawa najemnika dodając do tego fakt iż ranga ta słynie z zawsze dobrze wykonywanych zdań. Takich ludzi wynajmują tylko gracze z "górnej półki" osoba z taką rangą może dostawać zlecenia by zabić kogoś jednak trzeba brać pod uwagę fakt iż bd się poszukiwanym w królestwie jakim to się zrobiło. Dowódca jest kapitanem oddziału najemników i ma prawo do czerpania zysków z wykonywanych zadań jego uczniów. Ma własną siedzibę w której najemnicy będą się spotykać. na początku nie będzie nikogo takiego z rangą a ludzie będą dzielić się zyskami. Taka osoba ma również obre wpływy na królestwo w której przebywa. Dodając też także iż Najemnicy mogą być największym wrogiem bandytów. Bractw może być max 1 na królestwo. -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bandyci - Drzewko Rozwoju:
Ranga ta jest dość popularna wśród graczy i na pewno potrzebne są bardziej rozbudowane poziomy.Jak każdy wie bandyta to zło i plaga każdego królestwa. Jednak jak i w przypadku wędrowców nie jest to zbytnio szczegółowo rozbudowana ranga mam nadzieje że mój pomysł na drzewko bardzo wam się spodoba no to zaczynajmy.
Każdy początkowy zaczyna jako szary bandyta. Wiemy co on potrafi jest poza prawem i nikogo się nie słucha.Bandyta jak i w przypadku wędrowca ma 2 główne rozwoje oto i one
- Zabójca - Zbir
1.Zabójca Jest to całkiem ciekawa profesja taka na wzór najemników ale trzymający się jedynie jednej zasady.... WYKONAĆ ZADANIE NIE PATRZĄC NA LICZBĘ OFIAR typowy zabójca może być wynajęty od kogokolwiek do zabicia każdego... Ale niestety jak i w przypadku bandytów takie osoby nie są mile widziane w królestwach przez co ich zadanie jest trudniejsze.Zabójca ma prawo mieć wtyki w królestwie dzięki czemu może niepostrzeżenie wtargnąć do królestwa. Zabójca jest sam sobą panem . Zabójcy zabijają jedynie swoje cele z kontraktów bezbronnych ludzi zostawiają chyba że uznają ich za niebezpieczeństwo. Każdy zabójca ma dostęp do wszystkich obozów bandytów.
Zabójca Królów Największy z tytułów jaki może zdobyć zabójca. Taki tytuł sieje strach jak i szacunek w całym Thandorze.Wielu wysoko postawionych ludzi z wielką chęcią wynajmują kogoś tak sławnego. Jak i w przypadku Legendarnego Podróżnika jeszcze nie wiem jak można go utytułować i co można mu dać. Żeby zdobyć taki tytuł trzeba zamordować obecnego króla ( niestety tylko wtedy kiedy dziedzic Ci da kontrakt w innym przypadku możesz pomarzyć) nie jest to łatwe zadanie wręcz niemożliwe jedynie ktoś z nieprzeciętnymi zdolnościami da rade przecisnąć się przez straż i zabić króla. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2.Zbir <w przypadlu należenia do "Mrocznego klanu"( <--- tak chce nazwać niepisane królestwo bandytów) nazwa tutaj> Jak sama nazwa mówi jest to ktoś na wzór bandyty lecz zdecydowanie bardziej doświadczonego. Żyje dla siebie i niczym się nie przejmuje. Zabija kogo chce oraz rabuje. Taka osoba ma typowe prawa bandyty z małym dodatkiem.... Zbir może pracować dla Króla bandytów. Ta ranga działa albo w samotności albo w grupie.
Mroczny Wojownik Cóż sama nazwa sieje strach wśród szarego ludu. Każdy wie kim on jest i co potrafi. Mroczni wojownicy to elita wśród wojsk MROCZNEGO KRÓLA. Takie osoby mają standardowe wyposażenia za darmo. Każdy wojownik ma prawo do posiadania swojej ziemi. Są świetni w współpracy ze sami strażnicy nie są w stanie ich powstrzymać planują i palą oraz plądrują wioski. Służą tylko i wyłącznie Władcy zabiją każdego na swojej drodze nie oszczędzają nawet kobiet i dzieci to czyste maszyny do zabijania. Dom + ekwipunek wojownika + zero kosztów za rachunki*
Mroczny Generał Głowa każdego oddziału wojowników jest największym potworem bez serca z całej armii. Osoba ta ma przywileje planowania ataków z samym królem. Dowodzi całą armią i to on decyduje czy dana wioska ma nadal istnieć czy nie. Ma największe prawa ze wszystkich (Poza władcą) ma własną posiadłość i czerpie aż 25% zysków z każdego plądrowania.W niektórych przypadkach zastępuje Władce kiedy nie ma go do dyspozycji. Dodaje ze tylko jedna osoba może zostać generałem. Chyba ze ilość zbirów jak i wojowników przekroczy 15 os dochodzi nowy który ma mniejsze prawa niż główny generał ale sam dysponuje swoim oddziałem.
Mroczny Władca No cóż postrasz Królów. Największy wróg wszystkich uważa że on jest jedynym władcą tych ziem. Włada wszystkimi wojownikami i generałami jego zadaniem jest obalić wszystkie królestwa. Uważam iż na samym początku ktoś powinien nim zostać gdyż musi rekrutować nowych ludzi i tak dalej. Osoba z tą rangą posiada całe niepisane królestwo ma wszystkie wpływy dla siebie a jego jedynym celem jest zapanowanie nad światem Thandoru.
Cóż są to pomysły na szybko co za tym idzie mogłem coś przeoczyć jest już 2:16 a ja ledwo żyje Pewnie zauważyliście że Zbir ma trochę większy rozwój dlaczego? Bandytów jest mnóstwo co za tym idzie drzewko musi być trochę bardziej wymagające i rozbudowane... Zależy mi na tym by bandyci również mieli swoje wierzenia i cel. W końcu każdy z nich chce być sławny( w zły sposób). oczywiście drzewko moge bardziej rozbudować gdy przyjdę ze szkoły poczytam i może coś do głowy wpadnie. Jeżeli spodobały wam się moje pomysły na szybko mogę trochę posiedzieć i pogłówkować nad innymi rangami. Temat Będzie aktualizowany. Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
To co skreśliłem jest praktycznie niepotrzebne było by to dodawanie na opór takich samych gildi jakie istnieją ... Lecz co do Bandytów i Mrocznego władcy jest to całkiem ciekawa sprawa ponieważ cała frakcja musiała by mieć zamek itd ale niewiem czy 5 frakcja to niebyło by zawiele ;] Legendarny poszukiwacz - wywalił bym tylko możliwość dyskutowania z królami oczywiście zaproszenie na obiad czy jakieś ceremonie owszem, lecz nie mieszajmy wedrowca w sprawy polityczno/wojenne co najwyżej mógł by sobie popaczyć ... //edit a kto powiedział że mrocznego bractwa w mieście nie znajdziesz ;] ? | |
|
| |
Gotiii
Liczba postów : 41 Join date : 30/12/2011 Age : 32
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 11:50 am | |
| Nie rozumiem... mroczne bractwo występuje we wszystkich królestwach? skoro w jakimś ma swoją siedzibę oznacza to lojalność wobec tej nacji(tak myślałem). W sumie fajne by było gdyby mroczne bractwo popierało "Mrocznego Władcę" lecz nie brało by udziału w konflikcie. Jeżeli chodzi o królestwo... nie o to mi chodziło nacja ta nie miała by swej ziemi jedynie potężny zamek który nie był by w najlepszym stanie (chodzi mi o klimat) Dużo roboty przy tym raczej nie ma. Co do najemników chodziło mi o fakt iż wędrowca odwiedził cały świat Thandoru i zna skróty jak i najbezpieczniejsze drogi. Dobrze było by wynająć kogoś takiego. Tacy najemnicy jedynie służyli by w obronie (Tacy dobrzy ludzie). Legendarny Podróżnik ma być wśród królów kimś w rodzaju człowiekiem oświeconym który dąży do pokoju. Ale jak sam napisałem nie do końca mam pomysł jak wyróżnić taki tytuł więc nad nim można jeszcze sporo dyskutować. Przekreśliłeś Zabójce i Zabójce królów. Wydaje mi się że to były dość ciekawe propozycje zwłaszcza gdy kogoś nie stać na normalne usługi wśród tego bractwa. Oczywiście wszystko można zmienić czekam na kolejne propozycje | |
|
| |
neesie1134
Liczba postów : 131 Join date : 09/12/2011 Age : 28 Skąd : WWA
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 12:38 pm | |
| Fajny podałeś przykład wedrowiec mogł by być takim przewodnikiem fajna sprawa. Bandyci będą mieli chyba 1 początkową baze taką dość większą a i mroczny władca jest jako lider .. (co najwyżej można by zastąpic tylko nazwe ale niewiem czy to wypali) Przekreśliłem ponieważ istnieje gildia zabójców w Char oni zajmują się zabójstwami A każdy może zaatakowaćkróla tylko musi się liczyć z konsekwencjami ;]
Bractwo jest ukazane jako gildia zabójców która "nie zawodzi" w tego typu sprawach dlatego jest aż taka droga
Aby mieć pewność niech admin poprostu sie wypowie.
Jestem za takim drzewkiem lecz wykluczając zabójców i zabójców królów | |
|
| |
Jakkaz
Liczba postów : 37 Join date : 24/12/2011 Age : 31
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 1:22 pm | |
| Jeśliby poprawić parę błędów stylistycznych, można by dodać Twój tekst do podpiętych i faktycznie zastosować w grze, jeśli oczywiście przejdzie przez administrację. Pomysły są świetne, sporo ciekawych rozwiązań zostałoby wprowadzonych dla faktycznie nudnych wędrowców, jak i bandytów. Wszystko oczywiście jest do dopracowania jeśli chodzi o realia, bądź wcześniejsze pomysły administratorów, lecz zamysł genialny, i aż dziw bierze, że dałeś radę stworzyć coś takiego o drugiej nad ranem :p. Podziw i plus dla Ciebie. Chociaż bandyci razem z Władcą i swoim zamkiem mogliby rzeczywiście być branymi za piątą nację, zobaczymy, co na to administrator. | |
|
| |
Szatan29
Liczba postów : 80 Join date : 29/12/2011 Age : 27 Skąd : Ponyville
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 2:11 pm | |
| Ja nie lubie się wtrącać tam gdzie nie chcę mi się ingerować ale... Ja bym chciał tylko móc awansować tak abym mógł dostać się niepostrzeżenie do miasta i zabijać kogo chcę (poza królem oczywiście... nooo chyba że się uda wejść do zamku i go zatłuc :P) | |
|
| |
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 2:14 pm | |
| Myślę, że te drzewko rozwoju zbyt skomplikuje grę. Uważam, że możemy dać bezpłatnie wędrowcom możliwość dołączenia do którejś nacji po jakim chce czasie. | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 2:15 pm | |
| Co do tego drzewka bandytów - po prostu nie. Jedynie jestem za wprowadzeniem tego drzewka do wędrowców, możliwe że bandyci także by je mieli, lecz dwa drzewka, czyli cztery tytuły. Bardzo ciekawie to napisałeś, lecz edytowałbym tytuł "Legendarny Poszukiwacz" na coś takiego : Można nim zostać dopiero po zdobyciu rangi Poszukiwacz Przygód. Ma możliwość zakładania domku w byle jakim miejscu, ten domek mógłby być jego stałym domem, chociaż nadal ma możliwość wędrowania po osadach. Można nim zostać, gdy jest się Poszukiwaczem Przygód minimalnie miesiąc, i gdy ma się pozwolenie królów czterech nacji. Może trochę mało praw, ale niestety nie wiedziałem co "dopisać".
Edit : @Marek, lepiej dać im większe prawa, a nie jedną możliwość dołączenia do nacji. Chyba że możliwość założenia także domku w danej nacji, bez dołączania do niej, lub coś takiego. | |
|
| |
neesie1134
Liczba postów : 131 Join date : 09/12/2011 Age : 28 Skąd : WWA
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Wto Sty 03, 2012 2:51 pm | |
| - Szatan29 napisał:
- Ja nie lubie się wtrącać tam gdzie nie chcę mi się ingerować ale...
Ja bym chciał tylko móc awansować tak abym mógł dostać się niepostrzeżenie do miasta i zabijać kogo chcę (poza królem oczywiście... nooo chyba że się uda wejść do zamku i go zatłuc :P) Króla raczej nie "utłuką" ;] Neravo fajny pomysł Marek - też fajny ale niech wedrowiec nie bedzie na "krótkiej smyczy" dajmy im troche wolności, oczywiście mogą dołączyćdo nacji ale mogą byc przewodnikami/odkrywcami albo pustelnikami | |
|
| |
rafaldunal1
Liczba postów : 123 Join date : 10/12/2011 Age : 27
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Sro Sty 04, 2012 9:55 pm | |
| Jak dla mnie to może być lecz mam kilka zastrzeżeń że można by było nazwy pozmieniać zbir jest ok ale czy zaraz musi być jakiś "mroczny wojownik" można by było dać takie normalniejsze nazwy bo skoro jetem jakimś doświadczonym bandytą nie musze być opętany przez złe moce | |
|
| |
Dhuum
Liczba postów : 35 Join date : 09/12/2011 Age : 28 Skąd : Cyrodiil
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Czw Sty 05, 2012 2:02 pm | |
| może Zbir
Mroczny Wojownik przekształcić na Rebeliant
Mroczny Generał ---> Przywódca Rebelii
Mroczny Władca zamiana na Zbuntowany Książę
Dzięki tej zamianie dodało by to trochę realizmu ponieważ jeżeli buntownicy to wiadomo że chcą przejąć władzę czyli tak jak napisał Gotiii | |
|
| |
DonaldPL
Liczba postów : 27 Join date : 03/01/2012 Age : 27 Skąd : Europa :)
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Czw Sty 05, 2012 3:29 pm | |
| Co do bandytów, to może im się dajcie wypowiedzieć? ;3 Wypowiadają się same "mieszczuchy", które są teoretycznie za... -,-
Co do samych bandytów.
Osobiście wam powiadam, iż podoba się mi pomysł płatnych zabójców. Jednakże w Char, którymże gardzę poniekąd, zaiste z powodu Lorda Rossioła, który swymi plugawymi oczerniał Iyash, Yerdyn oraz Bandytów, istnieje jużże takowa gildia!
Tak więc ja, jakóż banydus niepospolitus pragnę całym mym, pełnym wrogości do Char, sercem wyrazić swą opinię na ten temat! Otóż w mej zacnej głowie pojawił się chwalebny plan rang! Przedstawię wam go w takich oto słowach:
- Żółtodziób - Osobnik swymi rękoma pragnący zabijać, lecz zbytnio sprawny w tymże nie jest! Uczy się owy człek pod opieką lepszego rangą. - Lewa Ręka - Jakże trudno jest lewą ręką iście wam powiadam się samochędo... znaczy się władać bronią. Osobnik który ukończył naukę, lecz szuka dalej swego powołania i obozu podobnych mu ludzi. - Zabójca - Człek ten władać swym mieczem zaiste potrafi. Nie przychodzi mu z trudem zabijanie! Znalazł już swą bandę, która go przyjęła! - Herszt Bandy - Doświadczony w walce wojownik! Potrafi dobyć swego miecza w odpowiedniej chwili i go prawidłowo użyć! Posiada on zarówno, powiadam, możliwość przyjmowania zleceń dla swej bandy. - Prawa Ręka - Prawa ręka jest przydatna, nie tylko w walce! Osobnik najbardziej zaufany, ma bezpośredni kontakt z Mistrzem Zabójców. - Mistrz Zabójców - Działa zawsze przez swą prawą rękę. Nigdy nie pokazuje się nikomu innemu. Jest on potężny, włada każdym rodzajem broni, jest szybki, a legenda głosi, iż potrafi zabić smoka wzrokiem!
*Wszystko o Rossiole jest napisane z jajem ;3. Trochę się chłopaki pożarły, ale to tam... | |
|
| |
Kaczka
Liczba postów : 288 Join date : 18/11/2011 Skąd : 46.105.133.106
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Czw Sty 05, 2012 6:53 pm | |
| @UP Popieram przedmówce z sygną tej lodowej <3 z Rosardio + Vampire | |
|
| |
rafaldunal1
Liczba postów : 123 Join date : 10/12/2011 Age : 27
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Czw Sty 05, 2012 7:39 pm | |
| Zgadzam się z Donaldem lecz może zamiast zabójca może być po prostu coś w stylu zbir czyli taki normalny bo zabójca to się kojarzy z kimś działającym na zlecenie aby kogoś uśmiercić a bandyta nie tylko zabija ale rabuje itd. | |
|
| |
DonaldPL
Liczba postów : 27 Join date : 03/01/2012 Age : 27 Skąd : Europa :)
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Pią Sty 06, 2012 5:36 pm | |
| Rafaldunal,właśnie mi chodziło o coś takiego jak działanie na zlecenie... ;3 Kaczka Rosario + Vampire jest just epic.. | |
|
| |
rafaldunal1
Liczba postów : 123 Join date : 10/12/2011 Age : 27
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> Pią Sty 06, 2012 6:39 pm | |
| Ale jest już taka gildia w Char która zajmuje się zleceniami. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> | |
| |
|
| |
| Wędrowcy i bandyci (Drzewko rozwoju) <Zapraszam do dyskusji> | |
|