| Regulamin Inżynierów | |
|
|
Autor | Wiadomość |
---|
DreN
Liczba postów : 180 Join date : 02/12/2011 Age : 29
| Temat: Regulamin Inżynierów Pią Gru 30, 2011 11:30 am | |
| 1.1 Trzeba wykonać każdy rozkaz szefa 1.2 Starannie wykonujemy swoją prace 1.3, Tylko szef może przyjmować zlecenia (dotyczy tylko robienia mechanizmów) 1.4 Okradanie gildii grozi karą wydalenia z gildi 1.5 Absolutnie pod żadnym pozorem nie bawimy się TNT ! 1.6 Dla Nacji które nie mają sojuszu z Yerdyn nie robimy pułapek i tnt, dla wrogów nie robimy nic 1.7 Nie wolno zostawiać mechanizmów na widoku, wszytko trzeba starannie zakryć 1.8 Jeśli szef powie że nie wolno wchodzić do tego pomieszczenia w budynku gildi to nie wolno tam wchodzić ! To samo jeśli powie że nie wolno tykać danej dźwigni. 1.9 Jeśli robimy tajemne przejście to tylko zleceniodawcy mówimy jak się je otwiera 2.0 Jeśli przy robieniu mechanizmów musimy zniszczyć jakaś ścianę albo coś w tym rodzaju powiadamiamy zleceniodawce, majstra lub szefa
Narazie tylko tyle jęsli ktoś ma jakieś pytania co do regulaminu albo propozycje co do niego to proszę pisać w tym temacie | |
|
| |
Azzin'Oth
Liczba postów : 119 Join date : 27/12/2011 Age : 28 Skąd : Wa-wa
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Nie Sty 01, 2012 1:44 pm | |
| - DreN napisał:
- 1.1 Trzeba wykonać każdy rozkaz szefa
1.2 Starannie wykonujemy swoją prace 1.3, Tylko szef może przyjmowac zlecenia (dotyczy tylko robienia mechanizmów) 1.4 Okradanie gildii grozi karą wydalenia z gildii\ 1.5 Absolutnie pod żadnym pozorem nie bawimy się TNT ! 1.6 Dla Nacji które nie mają sojuszu z Yerdyn nie robimy pułapek i tnt, dla wrogów nie robimy nic 1.7 Nie wolno zostawiać mechanizmów na widoku, wszytko trzeba starannie zakryć 1.8 Jeśli szef powie że nie wolno wchodzić do tego pomieszczenia w budynku gildi to nie wolno tam wchodzić ! To samo jeśli powie że nie wolno tykać danej dźwigni. 1.9 Jeśli robimy tajemne przejście to tylko zleceniodawcy mówimy jak się je otwiera 2.0 Jeśli przy robieniu mechanizmów musimy zniszczyć jakaś ścianę albo coś w tym rodzaju powiadamiamy zleceniodawce, majstra lub szefa
Narazie tylko tyle jęsli ktoś ma jakieś pytania co do regulaminu albo propozycje co do niego to proszę pisać w tym temacie 1.3 - nie powinno byc tylko szef moze przydzielac zlecenia ? popraw gildi na gildii , pisze sie przez dwa "i" Co do pulapek mysle ze trzeba ich nastawiac ile sie da zrobi sie taki glowny pokoj dowodzenia i negacja poprowadzi sie te pulapki tak zeby mozna bylo je wylaczyc (jesli przykladowo wchodzi sojusznik , nedepnie na zla plytke , nic mu nie bedzie a i tak nie bedzie wiedzial jak dziala)
Ostatnio zmieniony przez Azzin'Oth dnia Nie Sty 01, 2012 1:55 pm, w całości zmieniany 1 raz | |
|
| |
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Nie Sty 01, 2012 1:52 pm | |
| 1.6- źle zrozumiałeś, chodzi zapewne o to że nie dostarczają pułapek dla tych nacji jako towar. | |
|
| |
Azzin'Oth
Liczba postów : 119 Join date : 27/12/2011 Age : 28 Skąd : Wa-wa
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Nie Sty 01, 2012 1:55 pm | |
| Rzeczywiscie Marek teraz juz jest ok , dzieki | |
|
| |
DreN
Liczba postów : 180 Join date : 02/12/2011 Age : 29
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Nie Sty 01, 2012 6:34 pm | |
| - Azzin'Oth napisał:
- DreN napisał:
- 1.1 Trzeba wykonać każdy rozkaz szefa
1.2 Starannie wykonujemy swoją prace 1.3, Tylko szef może przyjmowac zlecenia (dotyczy tylko robienia mechanizmów) 1.4 Okradanie gildii grozi karą wydalenia z gildii\ 1.5 Absolutnie pod żadnym pozorem nie bawimy się TNT ! 1.6 Dla Nacji które nie mają sojuszu z Yerdyn nie robimy pułapek i tnt, dla wrogów nie robimy nic 1.7 Nie wolno zostawiać mechanizmów na widoku, wszytko trzeba starannie zakryć 1.8 Jeśli szef powie że nie wolno wchodzić do tego pomieszczenia w budynku gildi to nie wolno tam wchodzić ! To samo jeśli powie że nie wolno tykać danej dźwigni. 1.9 Jeśli robimy tajemne przejście to tylko zleceniodawcy mówimy jak się je otwiera 2.0 Jeśli przy robieniu mechanizmów musimy zniszczyć jakaś ścianę albo coś w tym rodzaju powiadamiamy zleceniodawce, majstra lub szefa
Narazie tylko tyle jęsli ktoś ma jakieś pytania co do regulaminu albo propozycje co do niego to proszę pisać w tym temacie
1.3 - nie powinno byc tylko szef moze przydzielac zlecenia ? popraw gildi na gildii , pisze sie przez dwa "i"
Co do pulapek mysle ze trzeba ich nastawiac ile sie da zrobi sie taki glowny pokoj dowodzenia i negacja poprowadzi sie te pulapki tak zeby mozna bylo je wylaczyc (jesli przykladowo wchodzi sojusznik , nedepnie na zla plytke , nic mu nie bedzie a i tak nie bedzie wiedzial jak dziala) 1.3 chodzi o to że jeżeli np. gildia tropicieli chce zeby im zamontować np brame to tylko ja to zlecenie moge przyjąć co do 1.6 to np nie mamy sojuszu Iyash ale wojny tez nie mamy, to mozemy robic im bramy,mosty itp ale pułapek i TNT dla nich nie robimy | |
|
| |
Azzin'Oth
Liczba postów : 119 Join date : 27/12/2011 Age : 28 Skąd : Wa-wa
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Nie Sty 01, 2012 7:47 pm | |
| Ok
Jeszcze jedno pytanie :
NP: Przyjmujesz od wielkiej szychy z Char zlecenie na brame , tylko Ty mozesz je wykonywac czy mozesz wyslac wlasnie swojego inzyniera (ty omawiasz sprawe z szycha z Char , ty przyjmujesz zamowienie , ale przykladowo panu XYZ dajesz rozkaz wyprawy do Char zeby zrobic zamowienie) | |
|
| |
Kaczka
Liczba postów : 288 Join date : 18/11/2011 Skąd : 46.105.133.106
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Nie Sty 01, 2012 9:24 pm | |
| Azzi szacuneczek Szycha z CHAR | |
|
| |
DreN
Liczba postów : 180 Join date : 02/12/2011 Age : 29
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów Pon Sty 02, 2012 3:18 pm | |
| Moge kogoś wysłać żeby to zbudował (tylko nie ucznia) | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Regulamin Inżynierów | |
| |
|
| |
| Regulamin Inżynierów | |
|