| Obrażenia łucznika | |
|
+12mamaraga LoozaQ GhostMaster66 Lowcakur JacobTab Daiqe Nerty Salatko NeraVo Marnios Sadzio Arivern 16 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Arivern
Liczba postów : 56 Join date : 19/11/2011 Age : 27
| Temat: Obrażenia łucznika Czw Gru 15, 2011 10:16 pm | |
| Dzisiaj razem z Jacobem przetestowaliśmy skuteczność łuku w starciu przeciwko wojownikowi i okazało się, że od strzału traci się naprawde mało życia. Strzelając z maksymalnie naprężonym łukiem w osobe zasłaniającą sie mieczem zabiera sie tylko 2 serduszka, a parować ciosy można szybciej niż strzelać. Natomiast jeżeli osoba ta jest w diamentowej zbroji, to nawet jak nie paruje zabieramy pół serduszka na ok 5 strzałów. Zanim taka osoba dobiegnie, zabierzemy jej max 1 serduszko zycia, a z kamiennego miecza też raczej nic nie zrobimy. Podsumowując, strzelanie z łuku jest skuteczne, ale tylko w nieuzbrojone i nie opancerzone cele. W reszte możemy równie dobrze rzucać snieżkami, bedzie ten sam efekt. Z tego powodu prosze o lekkie "przykokszenie" strzelania z łuku. | |
|
| |
Sadzio
Liczba postów : 653 Join date : 13/11/2011 Skąd : Odmęty twoich koszmarów...
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Czw Gru 15, 2011 10:19 pm | |
| Mówili już... łuki będą miały zwiększony dmg [ damage ]. | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 6:07 am | |
| Teraz i tak jest zwiększa dmg chyba że chce strzelać z łuku jak z karabinku ni zadawać 2 dmg | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 10:11 am | |
| Wrócę do liczby osób w waszej nacji. Czy jeden wojownik w diamentowej zbroi, dałby radę dziesięciu łucznikom? Może zabiłby z dwóch, ale potem by sam padł. Nie wiem jak to jest z łukiem, nie testowałem jego damage, lecz jeżeli ma ktoś powiększyć dmg, to tylko trochę | |
|
| |
Salatko
Liczba postów : 280 Join date : 20/11/2011 Age : 27 Skąd : Brzeg/ woj. Opolskie
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 10:24 am | |
| a od kiedy 1 wojownik w diaxach będzie sam chodził i atakował 10 łowców... bez przyczyny jeden nie zaatakuje jednego | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 10:35 am | |
| Jeżeli będziecie mieli wojnę z Yerdyn, to na pewno będzie kilka takich sytuacji. Może nie będzie to jeden wojownik, ale i tak nawet dwóch nie da rady. Trzech może sobie poradzi, ale was jest powyżej 80 - ciu osób ;> | |
|
| |
Nerty
Liczba postów : 26 Join date : 26/11/2011
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 11:22 am | |
| Łowców jest z tego co wiem 6. Serwer ma 32 sloty z czego na 2 są rezerwacje.Frakcji jest 5 włącznie z Angvarem nie licząc bandytów/wędrowców. Traf z łuku w poruszający się i skaczący cel tak aby on padł. 5 strzał zabiera pół serca. Podczas strzelania praktycznie nie da się ruszać. Zabij takiego w żelaznej zbroi nim on do ciebie dobiegnie jesteś kox. Na gościa w żelaznej zbroi potrzeba 89 strzałów które są naprężone. Nie liczę tego że są mikstury na odnawianie hp. Dziękuje za uwage | |
|
| |
Salatko
Liczba postów : 280 Join date : 20/11/2011 Age : 27 Skąd : Brzeg/ woj. Opolskie
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 11:24 am | |
| nerty ja nie używam "strzałów" do łuku ale dobrze powiedziane! dlatego też zostaną powiększone dmg z łuku. | |
|
| |
Nerty
Liczba postów : 26 Join date : 26/11/2011
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 11:33 am | |
| ale nie chodzi mi o strzały tylko oddanie strzału więc dobrze napisałem | |
|
| |
Daiqe
Liczba postów : 93 Join date : 20/11/2011 Age : 28
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 1:26 pm | |
| tak tak cały czas mówicie o tym ze nie da sie zabić wojownika w diamentowej zbroi, ale nie zauważyliście z będzie ona trudno dostępna powiewasz tylko górnicy mogą wydobywać diamxy i jestem pewien ze większa cześć jaka wydobędą pójdzie na narzędzia dla nich, a więc w całym Yerdyn będą max 1-2 diamx zbroje | |
|
| |
Sadzio
Liczba postów : 653 Join date : 13/11/2011 Skąd : Odmęty twoich koszmarów...
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 1:41 pm | |
| Max 2-1? Oj mój malutki... się zdziwisz -.- | |
|
| |
JacobTab Król Iyash
Liczba postów : 249 Join date : 30/11/2011 Age : 31 Skąd : ja mam wiedzieć?
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 1:57 pm | |
| - NeraVo napisał:
- Wrócę do liczby osób w waszej nacji. Czy jeden wojownik w diamentowej zbroi, dałby radę dziesięciu łucznikom? Może zabiłby z dwóch, ale potem by sam padł. Nie wiem jak to jest z łukiem, nie testowałem jego damage, lecz jeżeli ma ktoś powiększyć dmg, to tylko trochę
Do niczego nie wracaj jesteś w wielkim błędzie zapraszam na serwer zobacz jak do pokonania 1 wojownika w diamentowej zbroi potrzeba 300 strzał (!!!) Liczba nacji niegra roli tutaj też się mylisz no chyba że zasponsorujesz serwer 300 slotowy wtedy będzie miała... Przypominam że mamy do dyspozycji jedynie 32 sloty. Co do 10 łuczników i jednego wojownika... Wojownik rozdupił by w pył 10 łuczników..ręką (albo drewnianym mieczem nie mówiąc już o diamentowym...) Także zanim udamy się w kraine własnych wymysłów i przemyśleń dokładnie zbadajmy sprawe Należy albo piorunująco zwiększyć Dmg łuku (idąc słowami Sadzio do zabicia wojownika w diaxowej myśle 20 strzałów {celnych!}) albo obniżyć moc pancerza... lub podwyższyć dmg a obniżyć wytrzymałość pancerza Wpadłem na fajny pomysł można dodać do strzału losowy efekt (piorun, podpalenia, zatrucie, zwolnienie itp. ) // NeraVo Jestem na nie, z tym efektem. Nie testowałem mocy strzał i nie wiem jak to jest z łucznikami ; ) | |
|
| |
Daiqe
Liczba postów : 93 Join date : 20/11/2011 Age : 28
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 2:19 pm | |
| coś jeszcze? -.- Może by dodać mod w którym każda nacja oprócz Yerdyn otrzymuje obrażenia od śniegu (tak jakby sie topiła). | |
|
| |
Salatko
Liczba postów : 280 Join date : 20/11/2011 Age : 27 Skąd : Brzeg/ woj. Opolskie
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 2:22 pm | |
| Wg. mnie powinien być klimat, że na pustyni inni oprócz charu dostają obrażenia od długiego stania w słońcu (jedno serduszko na 2 minuty) a w zimie od chodzenia po śniegu bez butów lub z długim chodzeniem (Yerdyn by miało większą wytrwałość ale by nie tracili podczas chodzenia na piechte) | |
|
| |
Lowcakur
Liczba postów : 200 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 4:16 pm | |
| - Salatko napisał:
- Wg. mnie powinien być klimat, że na pustyni inni oprócz charu dostają obrażenia od długiego stania w słońcu (jedno serduszko na 2 minuty) a w zimie od chodzenia po śniegu bez butów lub z długim chodzeniem (Yerdyn by miało większą wytrwałość ale by nie tracili podczas chodzenia na piechte)
Moze jeszcze frytki do tego? Nawet w najnowszych grach nie ma takiej fizyki -_- | |
|
| |
GhostMaster66
Liczba postów : 151 Join date : 27/11/2011
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 4:45 pm | |
| No, a jak w Iyash będziecie to będziecie dostawać dmg od szyszek? No bez przesady, zwiększony dmg łuku będzie, przynajmniej było to postanowione, o co dyskutować.
Pozdrawiam | |
|
| |
JacobTab Król Iyash
Liczba postów : 249 Join date : 30/11/2011 Age : 31 Skąd : ja mam wiedzieć?
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Pią Gru 16, 2011 5:27 pm | |
| Łowca jest takowy mod pod 1.0.0 jeżeli wychodzisz na słonce po jakims czasie doznajesz obrazen palac sie moznaby go zmienic ale na ogół pomysł przesadzony Łowca proszę te frytki | |
|
| |
LoozaQ
Liczba postów : 188 Join date : 29/11/2011 Age : 26 Skąd : Katowice
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 7:29 pm | |
| H@H@ zdziwiłbyś się.
W Gothic 3 na pustyni się szybciej męczysz jak biegasz, skaczesz itp. więc zrobienie tego, że tracisz hp nie jest trudne.
@@TOPIC
Ja testowałem to na serwie z rycerzem z żelazną zbroją i 1 on 1 wygrywa rycerz (sama zbroja...) ale hp max. 3 serduszka. | |
|
| |
mamaraga
Liczba postów : 133 Join date : 20/11/2011 Age : 26 Skąd : Zabrze
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 8:38 pm | |
| Myślę , że dmg powinno zostać, aż tak łuk nie jest słaby i chyba łucznicy nie będą biegać po ziemi tylko będą wyżej usytuowani chyba nie? | |
|
| |
GhostMaster66
Liczba postów : 151 Join date : 27/11/2011
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 8:46 pm | |
| No pewnie, będziemy wyżej, ale co to da skoro wojownicy mogą bez przeszkód się schować pod drzewem? Błagam, to nie średniowiecze, że wojownik ledwo chodzi, zasuwa tak samo jak my. | |
|
| |
Molom
Liczba postów : 484 Join date : 13/11/2011 Skąd : Warszawa
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 8:47 pm | |
| Ale, np jeśli wojownik stanie tuż przy np. murze, to łucznicy mają ciężej. Łuk teraz zadaje jakieś 6-8 dmg na strzał, który robi się ok 2-3 sek, i jak oberwiesz przestajesz naciągać. | |
|
| |
Arivern
Liczba postów : 56 Join date : 19/11/2011 Age : 27
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 8:49 pm | |
| mamaraga Ale nie rozumiesz ze nawet jak wyzej sie ustawimy, inne nacje moga zrobic sobie spokojnie schodki z dirtu i do nas podejśc(wystarczy parpwac to na pewno was nie zepchniemy z nich. Ewentualnie stanąc pod murem i rzucac w nas sniezkami i osiagnac ten sam efekt co my z łuków | |
|
| |
Sadzio
Liczba postów : 653 Join date : 13/11/2011 Skąd : Odmęty twoich koszmarów...
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 8:54 pm | |
| śnieżkami? Człowieku... snieżkami nikogo nie zabijesz, łukiem jakoś zabijesz. więc przestańcie wyskakiwać z tymi walonymi śnieżkami -.- | |
|
| |
JacobTab Król Iyash
Liczba postów : 249 Join date : 30/11/2011 Age : 31 Skąd : ja mam wiedzieć?
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Sob Gru 17, 2011 9:03 pm | |
| Sadzio wie że nas wybiją śnieżkami Dmg łuku jest bardzo słabe pn. łuk od adventure update stał się do polowań na mobki dzienne nie na stworki A dmg zbroi podniesiono była mowa o restrukturyzacji pancerza i ją mamy wytrzymałość zbroi podniesona kilkakrotnie | |
|
| |
LoozaQ
Liczba postów : 188 Join date : 29/11/2011 Age : 26 Skąd : Katowice
| Temat: Re: Obrażenia łucznika Nie Gru 18, 2011 8:27 am | |
| Gdy strzelasz do gracza bez zbroi zadajesz mu z łuku od 4,5 do 5 serduszek, a to jest dość sporo. Gdy będzie wojna każdy (wojownik) będzie chodził w zbroi (choćby skórzanej) więc to już co najmniej dwa serduszka mniej. Śnieżki są dobre jak masz ich dużo, bo mogą zepchnąć przeciwnika z przeszkody (drzew) @ JacobTab DMG łuku jest dobre, ale trzeba go ładować i to jest utrudnienie. | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Obrażenia łucznika | |
| |
|
| |
| Obrażenia łucznika | |
|