| Char- propozycje | |
|
+6nikusek007 Kanels Szympans NeraVo MikoGot MarekZet 10 posters |
Autor | Wiadomość |
---|
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:26 pm | |
| Witaj! Mam propozycję, co do Charu. Jesteśmy najsłabsi, najłatwiej nas zaatakować i znaleźć. Najtrudniej nam zdobyć pieniądze, inaczej - mamy najtrudniej. Nasze Gildie są tylko do ataku (prawie, gdyż są Zaklinacze). Ale nie mamy nawet praw do kopania.
Moja propozycja : Nieograniczona uprawa roli dla każdego mieszkańca Charu, abyśmy mogli przynajmniej z jednej rzeczy zarabiać. A Gildię Rolników można zamienić na inną. Jak możemy sensownie zarabiać z piasku, kaktusów? Jest to trudne, więc proszę Cię, o przemyślenie tej propozycji razem z Wodzu.
Oto PW, które dostałem od NeraVo. Zgadzam się z nim. Odpowiedziałem w następujący sposób:
Cześć. Zastanawiam się nad usunięciem gildii gladiatorów i daniu Wam innej. Takiej, która umożliwi Wam wydobywanie m.in. piasku(który możecie wykorzystać dla siebie bądź sprzedać- uwierz, znajdą się chętni- szkło.), ale także jak mówisz, hodowla. Gildię rolników w Iyash możemy zastąpić gildią hodowców(rozmnażanie zwierząt). Prawa do kopania macie- ale tylko takich surowców jak: kamień, brukowiec, węgiel, żelazo i prawdopodobnie czerwony proszek. Lazuryt, złoto, diamenty oraz obsydian zakupicie od gildii górników z Quehati. Tak więc, nie jest tak źle. Najtrudniej będziecie mieli z drewnem- wiadomo, na pustyni drzew niewiele.
Dziś się tym wszystkim prawdopodobnie zajmę.
Co o tym myślicie? Wypowiadajcie się, zależy mi na zdaniu każdego. | |
|
| |
MikoGot
Liczba postów : 89 Join date : 19/11/2011
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:30 pm | |
| Dobrze zorganizowane. Każda nacja wyróżnia się zasobami i stylem budowy. Char będzie jak Egipt. | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:32 pm | |
| .. a akurat Egipt wynalazł system nawadniający. ; ) Mam nadzieję że pomysł zostanie wprowadzony do gry, Charyjczykom będzie łatwiej. | |
|
| |
Szympans
Liczba postów : 107 Join date : 19/11/2011
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:33 pm | |
| Uważam że pomysły z gildią rolników w Char i na nową gildie kopaczy piasku która zastępowała by gildie gladiatorów są dobre | |
|
| |
Kanels
Liczba postów : 35 Join date : 24/11/2011 Age : 29 Skąd : Szczecinek
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:36 pm | |
| Mam pewne pytanie... co wy macie z tym piaskiem, ludy pustyni nie budowały cywilizacji na piaskach. Najczęściej na dość żyznych glebach, które były np. w deltach rzek. Weźcie się ogarnijcie, te państwa co były na pustyniach miały małe utrudnienia, ale tam gdzie się osiedlali nie mieli wcale mało drzew... Spójrzcie na mapy, nie było miasta gdzie nie miało by dostępu do wody by hodować zboża. Tylko kretyn się buduje w takich miejscach... o jakich wy mówicie. | |
|
| |
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:39 pm | |
| MC to nie realny świat, pamiętaj. Możemy coś zmienić aby było ciekawiej, prawda? | |
|
| |
Kanels
Liczba postów : 35 Join date : 24/11/2011 Age : 29 Skąd : Szczecinek
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:42 pm | |
| Ale ciągle mówicie o średniowieczu, to się tego trzymajcie, zaraz zaczniecie budować biurowce dla firm... | |
|
| |
Szympans
Liczba postów : 107 Join date : 19/11/2011
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:46 pm | |
| To że Char będzie zbudowany blisko wody jest raczej pewne ale chyba nie do końca wiesz jak wygląda pustynia w minecraft | |
|
| |
nikusek007
Liczba postów : 197 Join date : 21/11/2011 Age : 26 Skąd : Poznań
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:49 pm | |
| Według mnie, w Char raczej nie powinno się budować z cobbla i drewna, ale z sandstone. Poza tym zgadzam się z resztą. | |
|
| |
MikoGot
Liczba postów : 89 Join date : 19/11/2011
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:50 pm | |
| @Kanels Człowieku nie rób Flame'a. Administracja wzoruje się na średniowieczu. To prawda. Jednak jak wspomniałem - wzoruje się - czyli nie przenosi dokładnie tego co było w średniowieczu. Przyjęli pewne założenia -> ta nacja nie będzie miała drzew, a będzie mogła robić szkło, a tamta będzie miała drzewa ale nie będzie zaawansowana militarnie. Poza tym w średniowieczu nie było zombie, szkieletów albo smoków prawda? | |
|
| |
nikusek007
Liczba postów : 197 Join date : 21/11/2011 Age : 26 Skąd : Poznań
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:51 pm | |
| i po położeniu trzech kawałków desek i dwóch patyków na stole nie dostawało się kilofa | |
|
| |
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 6:52 pm | |
| Dokładnie jak MikoGot. Wzorowanie się to nie jest idealne odwzorowanie wszystkiego. Ale dobra, nie zbaczajmy z tematu. | |
|
| |
groith
Liczba postów : 196 Join date : 22/11/2011 Age : 26 Skąd : Polska,Poznań
| Temat: Re: Char- propozycje Pon Lis 28, 2011 7:26 pm | |
| Fajnie by było,gdyby Char mógł zrobić budowle ze szkła całe polane wodą.Wokół byłby sandstone zapobiegający rozlaniu się wody.A to już taka fantazja-pomieszczenie,w którym podłogę stanowi woda,a poruszacie się po liliach. | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 3:57 pm | |
| Witaj Marek! Jest wiele głosów na tak, czy zamienimy Gildię Gladiatorów, na Gildię Rolników? Bardzo mi na tym zależy, dzięki temu prawu (nieograniczonej uprawy roli) możemy się wzbogacić i będzie nam łatwiej, a to już jakiś postęp. Na początek gry powinniśmy dawać radę, lecz potem będzie ciężko, oczywiście gdy nie będziemy mieć Gildii Rolników, a jeżeli będziemy mieć.... to już jest bardzo dobrze ; >
| |
|
| |
God
Liczba postów : 145 Join date : 24/11/2011 Age : 28 Skąd : z Holandii
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 4:16 pm | |
| no,ja tez bym tego chcial zeby w Char tez byli rolnicy, bo inaczej nam bendzie za trudno | |
|
| |
Yoshimitlu
Liczba postów : 17 Join date : 29/11/2011 Skąd : się biorą dzieci ?
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 4:20 pm | |
| Mam pytanie. Profesje można wybrać 2 czy 1 ? | |
|
| |
groith
Liczba postów : 196 Join date : 22/11/2011 Age : 26 Skąd : Polska,Poznań
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 4:21 pm | |
| | |
|
| |
NeraVo
Liczba postów : 445 Join date : 21/11/2011 Age : 27 Skąd : Małopolska
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 4:22 pm | |
| Profesje, czyli Gildie? Jeżeli Gildie, to można dołączyć do jednej / być mistrzem jednej. | |
|
| |
Laskov
Liczba postów : 222 Join date : 27/11/2011 Age : 26
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 5:21 pm | |
| Profesje czyli prace np: Drwal Farmer Myśliwy
| |
|
| |
MarekZet
Liczba postów : 1329 Join date : 12/11/2011 Age : 25 Skąd : Kętrzyn
| Temat: Re: Char- propozycje Wto Lis 29, 2011 5:33 pm | |
| Nie ma profesji, są gildie | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Char- propozycje | |
| |
|
| |
| Char- propozycje | |
|