| Szlak handlowy | |
|
+6kamyczok1 nikusek007 potkan951 Kenji Marnios Stalowy12341 10 posters |
|
Autor | Wiadomość |
---|
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 7:02 pm | |
| Witam mam pytanie czy mozna dodac/zrobić cos w stylu sredniowiecznym np konie z natrzepą w ktorych były by 2-4 skrzynie
Byla by ta mozliwosc przydatna dla handlowców
+ Handlarze mają szybszy dostemp do innych szlaków handlowych + Wiecej towaru można przewozić
-Lagi -Robota nad dodatkowym pluginem
| |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 7:05 pm | |
| Po co to przecież można zrobić kolej i po niej jeździć składami np 2 wagoniki ciuchcie 1 zwykły i 4 ze skrzyniami | |
|
| |
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 7:06 pm | |
| To ma być średniowiecze | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 7:08 pm | |
| A czerwony proszek tłoki, metalowe drzwi i portale do piekła, możliwość ginięcia 1000 razy do w średniowieczu były | |
|
| |
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 7:09 pm | |
| Zapamietaj że to ma być odzorowanie średniowiecza a nie ... | |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 7:11 pm | |
| No to w tym aspekcie nie będzie odwzorowane | |
|
| |
Kenji
Liczba postów : 399 Join date : 13/11/2011 Age : 25 Skąd : Mounster Sprichel
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 8:20 pm | |
| To, że część rzeczy, których nie da się praktycznie zmienić w Minecrafcie, nie oznacza, że od razu mamy się nie zachowywać jak w średniowieczu... | |
|
| |
potkan951
Liczba postów : 60 Join date : 19/11/2011 Age : 26 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Nie Lis 20, 2011 8:41 pm | |
| | |
|
| |
nikusek007
Liczba postów : 197 Join date : 21/11/2011 Age : 26 Skąd : Poznań
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:31 pm | |
| Według mnie szlaki handlowe by mogły wyglądać następująco: -na powierzchni idą tory tylko do stolic nacji -kolej szłaby np. przez las co za tym idzie, bandyci zakładaliby, różne pułapki -potworzyłyby się wtedy karawany kupieckie i najemnicy broniący karawan | |
|
| |
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:33 pm | |
| No tak ale tory... wozki ... czy to w stylu fantasy :/ | |
|
| |
nikusek007
Liczba postów : 197 Join date : 21/11/2011 Age : 26 Skąd : Poznań
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:39 pm | |
| To zmienimy teksturki torów na niewidzialne i będą latające wozy | |
|
| |
potkan951
Liczba postów : 60 Join date : 19/11/2011 Age : 26 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:41 pm | |
| można grać Mo Creatures i np zrobić ,,sklep'' z końmi i je sprzedawać gildii , kupcom , itp za odpowiednią cen i by było tak że :
kupcy-konie z skrzyniami gildie-zależności od rangi (to by gildia wyznaczyła) bandyci-zwykłe do jakiegoś momentu itp
oczywiście można zrobić że nacja ma inne konie
jeśli to się przyjmie to mogę zrobić taką tabele (pełną ) | |
|
| |
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:47 pm | |
| Każdy by musiał wgrac mod/clienta ... | |
|
| |
potkan951
Liczba postów : 60 Join date : 19/11/2011 Age : 26 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:50 pm | |
| no chyba tylko moda bo da się wgrać na bukkita | |
|
| |
Kenji
Liczba postów : 399 Join date : 13/11/2011 Age : 25 Skąd : Mounster Sprichel
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:50 pm | |
| | |
|
| |
potkan951
Liczba postów : 60 Join date : 19/11/2011 Age : 26 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:50 pm | |
| | |
|
| |
Kenji
Liczba postów : 399 Join date : 13/11/2011 Age : 25 Skąd : Mounster Sprichel
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:51 pm | |
| | |
|
| |
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:52 pm | |
| Wgrajmy moda my little pony i beda kuce | |
|
| |
kamyczok1
Liczba postów : 49 Join date : 20/11/2011 Age : 28 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:52 pm | |
| co to za problem wgrać moda?? | |
|
| |
Kenji
Liczba postów : 399 Join date : 13/11/2011 Age : 25 Skąd : Mounster Sprichel
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:53 pm | |
| - Stalowy12341 napisał:
- Wgrajmy moda my little pony i beda kuce
Latające kucyki w średniowieczu ? | |
|
| |
kamyczok1
Liczba postów : 49 Join date : 20/11/2011 Age : 28 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:54 pm | |
| jak ktoś pokombinuję to to zrobi tylko najpierw znajdźcie taką osobę | |
|
| |
potkan951
Liczba postów : 60 Join date : 19/11/2011 Age : 26 Skąd : Białystok
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:54 pm | |
| nie ma bukkita jedyne to możesz prywatnie wgrać a i plugina na konie nie ma i nie da się napisać jedynie mo creatures | |
|
| |
Servus
Liczba postów : 18 Join date : 20/11/2011 Age : 26
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 3:57 pm | |
| To trzeba porozmawiać z Nomafem, on się zna na programowaniu. | |
|
| |
Stalowy12341
Liczba postów : 39 Join date : 19/11/2011 Skąd : Z minecraft :P
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 4:11 pm | |
| To ja juz zostawiam werdykt administratorom
| |
|
| |
Marnios
Liczba postów : 361 Join date : 14/11/2011
| Temat: Re: Szlak handlowy Pon Lis 21, 2011 5:28 pm | |
| Jak to pisał któryś z administratorów 3 miesiące temu ,, Nie będę wgrywał na serwer modów bo wejdzie jedno osoba bez niego i crash'' czy coś w ten deseń. Pluginy nie dodają nowych rzeczy więc raczej to nie przejdzie | |
|
| |
Sponsored content
| Temat: Re: Szlak handlowy | |
| |
|
| |
| Szlak handlowy | |
|