Thandor
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


IP - 46.105.133.121(ts3)
 
IndeksPortalLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Od czego zacząć?

Go down 
+5
goste111
groith
Marnios
MarekZet
Regips
9 posters
AutorWiadomość
Regips

Regips


Liczba postów : 6
Join date : 25/11/2011
Skąd : Warszawa

Od czego zacząć? Empty
PisanieTemat: Od czego zacząć?   Od czego zacząć? I_icon_minitimePią Lis 25, 2011 8:55 pm

Witam

Z góry przepraszam, za temat[o ile go powtórzyłem]. Mianowicie, Jestem totalnie zielony jeżeli chodzi o kwestię MC w wersji multiplayer. Nigdy nie potrzebowałem czegoś takiego jak zmiana nicku albo skina. i z tego właśnie rodzą się moje pytanie.

Faktem jest, że nie każdy może sobie pozwolić na kupno gry bez przetestowania jej.

Pierwsza rzecz to jak na wersji [określmy to] testowej zmienić nick ? [znalazłem jeden program umożliwiający wprowadzenie własnego a nie narzuconego odgórnie "Player", lecz posiada zasadniczą wadę bo narzuca skin zmodyfikowany do jakiejś poronionej wersji - a zgodnie z teorią podstawowy char.png jest taki jak w oryginalnej grze]

Kolejna rzecz to jak zmienić skina bez posiadania konta premium ? [domyślam się, że jest to możliwe lecz przegrzebywanie tony linków w necie jest bardzo czasochłonne] - pytanie powstało po wykorzystaniu pliku MinecraftSP. Nie mam pojęcia z jakiego katalogu bierze wygląd skina podstawowego.

Z góry dziękuję za pomoc. I proszę o jak najmniejszą ilość komentarzy typu "kup se oryginał". - tak zrobię to po wypłacie ;]

Pozdrawiam

Regips
Powrót do góry Go down
MarekZet

MarekZet


Liczba postów : 1329
Join date : 12/11/2011
Age : 24
Skąd : Kętrzyn

Od czego zacząć? Empty
PisanieTemat: Re: Od czego zacząć?   Od czego zacząć? I_icon_minitimeNie Lis 27, 2011 11:01 am