IP - 46.105.133.121(ts3)
 
IndeksPortalCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Przejmowanie, cele wojny...

Go down 

Dobry pomysł?
Tak!
100%
 100% [ 10 ]
Nie!
0%
 0% [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 10
 

AutorWiadomość
Kanels



Liczba postów : 35
Join date : 24/11/2011
Age : 23
Skąd : Szczecinek

PisanieTemat: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 3:52 pm

Kiedyś musi dojść do spięć między nacjami, więc dobrze przygotować ten aspekt gry. Można by było to połączyć z eventami. Otóż, najważniejsze jest to by nie było poczucia bezpieczeństwa w czasie wojny, wtedy to wojną niczego nie wskórasz, ale i by nie było czegoś takiego jak zniszczenie nacji, bo to się nie ima z ideą gdzie ważna jest dyplomacja pomiędzy nimi, jak ktoś wszystko podbije to koniec dyplomacji i nudne... żmudne RP?

Mój pomysł polega na tym. Można podbijać ziemie innej nacji. Każda osada czy inne ziemie mają w środku określoną liczbę wojsk, ludzie z tej osady umawiają się w określony czas na walkę. Walczą o osadę wojska z osady i napastnicy, wykluczy to takie sytuacje jak np. napastnik wejdzie do pustej osady i ją podbije. Też nie będzie można od razu atakować stolicy, trzeba przebić się przez wszystkie osady-grody-zamki jakie będzie miał na drodze. Jeżeli osada polegnie jej ludzie trafiają do stolicy, to wygodne i dobre rozwiązanie.

Teraz najważniejsza część pomysłu, podbicie nacji. By nacja została podbita nie może mieć żadnej ziemi w posiadaniu. Jeżeli zostanie podbita, cały majątek dostaje się w ręce okupanta. Nacja ma prawo się wyzwolić spod buta okupanta. Będą tworzone oddziały partyzanckie z podbitej nacji, muszą odzyskać stolicę by znów być nacją. Ale... odzyskują 20% dawnego majątku.

Przebieg wojny:

1. Podbicie wszystkich Osad, Grodów i Zamkó.
2. Podbicie stolicy.
3. Rozmieszczenie wojsk, głównie w dawnej stolicy wroga.
4. Partyzanci wspomagają się u sojuszników.
5. Partyzanci stopniowo odzyskują ziemie.
6. Pomoc militarna z strony sojuszników
7. Partyzanci zwyciężają i odbijają stolicę, znów mają swoją nację.

Tak przykładowo może przebiegać wojna. Mój pomysł jest bardzo elastyczny, jeżeli trafiłem z ideą to pomysł wydaje się podstawą. To jest mało rozwinięte, ale nawet jak macie plany w tym kierunku to dobrze by było zapiąć wszystko na ostatni guzik, omówić wszystko dokładnie... Very Happy


Ostatnio zmieniony przez Kanels dnia Pią Lis 25, 2011 5:24 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MarekZet

avatar

Liczba postów : 1329
Join date : 12/11/2011
Age : 19
Skąd : Kętrzyn

PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 3:55 pm

Wszystko ciekawie opisane, fajnie, ale.. nie wiem czy uda się nam coś takie stworzyć. To skomplikowane i wymaga dużego udziału administracji+zapewne własnego pluginu(to nie jest taki wielki problem ale zajmie sporo czasu). Poczekamy na komentarz innych administratorów i użytkowników.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kanels



Liczba postów : 35
Join date : 24/11/2011
Age : 23
Skąd : Szczecinek

PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 3:58 pm

Nie wiem jak to by wyglądało dokładnie na Minecrafcie. Ale podobny system działał na Gothic Multiplayer, tam nie było problemu, umilało rozgrywkę i nie wymagało żadnych dodatków Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
jiyam



Liczba postów : 218
Join date : 13/11/2011
Age : 24

PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 4:15 pm

W sumie dobre, doda to emocji do gry, w końcu tu ma być prawdziwe RP, a nie jakiś pierwszy lepszy projekt. Very Happy

Marek, do tego na pewno byłby potrzebny plugin, bo wątpię, czy samą umową uda to się osiągnąć. Co prawda takie coś nie byłoby łatwe, ale gdyby się udało to z pewnością zyskalibyśmy ogromną przewagę nad innymi serwerami Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Szympans



Liczba postów : 107
Join date : 19/11/2011

PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 5:10 pm

Ogólnie pomysł mi się bardzo podoba jednak zauważyłem pewne niedopatrzenie a mianowicie

Cytat :
Jeżeli osada polegnie jej ludzie trafiają do stolicy, to wygodne i dobre rozwiązanie.

W regulaminie jest napisane że

Cytat :
Chłop- chłopem zostaje każdy nowy gracz na serwerze. Może mieszkać jedynie w osadach. Nie może należeć do żadnej z gildii. Ma obowiązek płacić 20 denarów dziennie+podatek za swój dom.

wynika z tego że niektórzy mieszkańcy osady a mianowicie chłopi po straceniu swojej osady musieliby składać podanie do innej wioski może to nie problem ale warto by to rozpatrzyć
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Kanels



Liczba postów : 35
Join date : 24/11/2011
Age : 23
Skąd : Szczecinek

PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 5:21 pm

Można też by zrobić coś takiego jak jeńcy wojenni, czyli ludzie z podbitej osady trafiają w ręce okupanta... to by było najlepszym i najbardziej realistycznym wyjściem z sytuacji, wojny mogą dać niewolników ale i niebezpieczeństwo wzrasta, I like it! Very Happy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
WodzuPL

avatar

Liczba postów : 418
Join date : 12/11/2011
Age : 21
Skąd : Sopot

PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   Pią Lis 25, 2011 8:05 pm

Już są wojny ustalone (sposób) - zamykam.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://thandor.forumpl.net
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Przejmowanie, cele wojny...   

Powrót do góry Go down
 
Przejmowanie, cele wojny...
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Thandor :: Szare pustkowia :: Kroniki archiwalne-
Skocz do: