IP - 46.105.133.121(ts3)
 
IndeksPortalCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 [Mechanika] Propozycja - gildie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : Previous  1, 2
AutorWiadomość
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:13 pm

tylko że jak atakują to chyba od strony wejścia a tam jest masa drzew ...
Może się uda raz czy dwa trafić ale potem ...
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:16 pm

Jak umiesz strzelać z łuku i się bić, to to co piszesz nie będzie problemem. Łowcy mają równe szasne ze swoimi wrogami, a szczególnie łatwo będą zabijać bandytów.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:17 pm

no ale jednym czy dwoma strzałami nie zabijesz go nigdy!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:21 pm

Jednym strzałem raczej nikogo nie zabijesz, ale możesz ich przecież wystrzelić o wiele więcej. Łowcy powinni działać razem - dużo strzelających zazwyczaj zniechęca do ataku, więc przydaje się i do obrony w sposób oczywisty, jak i do ataku, na np sytuacje kiedy bandyci się zabunkrują murami z ziemi, można ich trochę ostrzelać.
Wszystko zależy od tego jakim jesteś łucznikiem i od opancerzenia oraz punktów życia wroga, nie można stwierdzić że w danym czasie, czy z daną liczbą strzał zabijesz wroga.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:25 pm

OK
JA już kończę nie chce mi się już dalej dyskutować
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:27 pm

Dobrze, ja też już nie zamierzam dawać ci kolejnych argumentów na to, że niekoniecznie masz racje. Jak narazie żadnych z tych negatywnych wniosków nie udało ci się udowodnić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MasterKrashed



Liczba postów : 126
Join date : 19/11/2011

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:27 pm

A w sumie i tak nie będzie teraz ataków na miasto tylko te battlegroundy. Jedyne co będzie przypominać miasto to albo pustkowie po Char, albo ten fort, co ma podobno być :-)

_________________
"Pieśń o Szepczącym Krzyku"
"Szarżują na linię wroga z mocą gwałtownej burzy. Mknie z szybkością błyskawicy horda zjaw. 200 mil o zmroku, przebytych w ciągu dnia. W ten sposób zyskując nazwę, zyskując sławę. Oni są pancerną elitą, stworzoną do rywalizacji, nigdy się nie cofają, Szepczący Krzyk! Żywi lub martwi, zawsze z przodu, karmieni Twoim strachem. Zawsze z przodu, niczym gniew Blitzkiergu. Łamią morale wroga dźwiękiem żelaznych mieczy. Pierwsi na linii ognia, pierwsi we wrogim kraju, Szepczący Krzyk torują drogę. Torują drogę! Zostawiają ślady zniszczenia w wrogim kraju. Zmasowanym atakiem wcielają w życie swój idealny plan. Łączność zerwana, Krzyk jest daleko stąd. W ten sposób zyskując nazwę, zyskując sławę.Oni są pancerną elitą, stworzoną do rywalizacji, nigdy się nie cofają, Szepczący Krzyk! Żywi lub martwi, zawsze z przodu, karmieni Twoim strachem. Z ogromną siłą naciskają na linię frontu. Robią wyłom dla opancerzonych korpusów, Szepczący Krzyk!"
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
JT30
Król Yerdyn


Liczba postów : 163
Join date : 13/11/2011
Age : 17

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:27 pm

Łowcy powinni być w skórzanej zbroi. Dlaczego? Jak sobie ulepszą łuk to zabiją góra 3 strzałami wojownika z żelazną zbroją.

Ernest. Pomysł bardzo dobry. Już wcześniej wspominałem o czymś takim. Jestem zadowolony, że tobie się udało zwrócić uwagę administracji. Smile
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:28 pm

Ale po co Char ma być eliminowane? Przecież grali w nim gracze, mało, ale grali. Sądze, że lepiej zostawić Char, niż je usuwać.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
LoozaQ



Liczba postów : 188
Join date : 29/11/2011
Age : 19
Skąd : Katowice

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:42 pm

@UP

A po co? Im mniej nacji tym mniej zamieszania, a 3 w zupełności wystarczą...


"Łowcy to raczej szybkie i lekkie jednostki, więc według Ciebie nagle mają wyskoczyć w potężnych zbrojach? Pozatym zaraz będą wojownikami z łukiem jak tak dalej pójdzie...

Ogólnie pisząc w tej Twojej propozycji jest według mnie za dużo gildii, znowu będzie problem z handlem i to nie rozwiąże żadnego problemu. Będzie tak jak teraz.

No i realność - samemu się domu raczej nie buduje, zresztą byłby problem z griefem."


Łuk im nic nie da jak wyskoczy ktoś z diaxową zbroją (i żelaznym mieczem), a ze skórzaną zbroją to mogą lizać (buty:)).

Bo to mają być wojownicy z łukiem...

"Za dużo gildii "

Można zrobić gildie podstawowe i poboczne. Gracz może dołączyć do jednej podstawowej i do jednej pobocznej (podstawowe - rzemieślnicy, drwale, górnicy, a poboczne to te stworzone specjalnie dla nacji, np. łowcy, rolnicy itd.)


"Realność"

Hmm... nie wiedziałem, że dom budowało się w 6 godzin (lub mniej czasu minecraftowego). Z resztą grief można usuwać, a działki mogłyby być droższe (noob nie zarobi kasy, a pozatym serwer only-premium podobno ma być, więc noobów raczej nie będzie mało).
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:51 pm

JT30 pisał, że z ulepszonym łukiem wróg w żelaznej zbroi szybko zginie, to z diamentową też olbrzymich problemów nie powinno być.

Ja tam sądze, że lepiej mieć ten Char niż potem wciskać na siłę masę gildii. Charu istotnie być nie musi. No bo dlaczego Char ma zostać? Ale można się też zapytać: czemu Char ma zostać usunięty? Zawsze kolejna nacja urozmaica grę i wybór co do nacji. Dzięki Char'owi mogą być kolejne wojny, sojusze, kolejne miejsce do zwiedzenia i zawsze będzie to kolejne miejsce, w którym będzie można kupić itemy. Zobaczymy co inni powiedzą.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   

Powrót do góry Go down
 
[Mechanika] Propozycja - gildie
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 2 z 2Idź do strony : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Wspaniała propozycja!

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Thandor :: Sprawy Królestwa Thandor :: Propozycje-
Skocz do: