IP - 46.105.133.121(ts3)
 
IndeksPortalCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 [Mechanika] Propozycja - gildie

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Idź do strony : 1, 2  Next
AutorWiadomość
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 2:42 pm

Zauważyłem, że wielu osobom nie podobają sie zmiany z gildiami - że chcieli by coś innego. Postanowiłem napisać swoją propozycję - dopracowaną, obfitą w szczegóły. Zadbałem o to, że jeżeli to wejdzie w życie, to każdy będzie miał równe szanse. Zniknie problem z gospodarką. Niektóre nacje praktycznie wogle nie mają budowniczych - dlatego jeżeli to wejdzie w życie to Angvar miałoby budowniczych i byliby wynajmowani do innych nacji, do budowy danych obiektów. O reszcie dowiecie się jak przeczytacie. Każda nacja byłaby samowystarczalna, ale jednak unikalna. Proszę Was, gracze, abyście skomentowali moją pracę, napiszali czy Wam się to podoba, czy nie. Od adminów wymagam przeczytania całego i skomentowania. Daję to w spoilerze, bo zajmuje dużo miejsca. A zatem zapraszam do przeczytania i skomentowania.


Spoiler:
 
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
MarekZet

avatar

Liczba postów : 1329
Join date : 12/11/2011
Age : 18
Skąd : Kętrzyn

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 2:47 pm

Cóż, nie jest źle, jednakże:

a) wojownicy i zabójcy są bardzo do siebie podobni
b) wędrowiec niepotrzebny według mnie

I tam drobiazgi. Czekam na wypowiedź innych
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:00 pm

MarekZet napisał:
Cóż, nie jest źle, jednakże:

a) wojownicy i zabójcy są bardzo do siebie podobni
b) wędrowiec niepotrzebny według mnie

a) pomyśle jak by ich trochę bardziej od siebie odróżnić
b) według mnie też, ale niby taki ktoś miał być na początku, zatem zaproponowałem to
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:07 pm

dla mnie nie tylko sposobem walki byśmy się różnili... a poza tym jak pod ziemią mają rosnąć drzewa ?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:14 pm

Minki1 napisał:
dla mnie nie tylko sposobem walki byśmy się różnili...

Ups, przeczytałem, że według ciebie tylko sposobem walki byśmy się różnili Razz jeśli tak chciałeś napisać to:
A co w tym złego? Teraz wszystko nas różni - i co? Panuje chaos i jedne nacje mają lepiej, drugie gorzej. Pozatym każda nacja żyje w innych warunkach, ma inną dyplomację i inne prawa. Zastanów się czy teraz państwa tak bardzo się różnią? Czy np tylko Polska ma rzemieślników, a Niemcy mają górników? Nie, nikt nie jest w 100% oryginalny i odmienny. Wiele państw ma wspólne cechy itd. Na serwerze ciężko by było to ominąć, zresztą już była tego próba - zakończyła się decyzją o zmianie nacji.

Jak pod ziemią mają rosnąć drzewa? W Minecrafcie na prawie wszystkie bloki nie działa grawitacja, to i drzewa mogą rosnąć pod ziemią.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:20 pm

tylko czy my teraz gramy Niemcami i Polakami
Taka gra stanie się nudna
Można by od razu zrobić nacje:
Miasto 1
Miasto 2
Miasto 3
Trochę realizmu!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:23 pm

Stanie się nudna? Nudna to jest teraz - handel nie istnieje praktycznie, nie ma równowagi pomiędzy nacjami i chwilowo nie ma za bardzo graczy.
Nie rozumiem Twojego podejścia do tego - krytykujesz, lecz nie dajesz propozycji, które by mogłby to poprawić. Pozatym nacje NIE SĄ TAKIE SAME, każda się czymś różni. Jeżeli coś ci się nie podoba to napisz jak byś chciał to zmienić.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:32 pm

Handel nie istnieje i nie ma graczy bo MAJĄ BANY i PRZECHODZI SERWER NA PREMIUM (Odeszło ok. 80% graczy)

Pisałem już jaka jest moja propozycja!

A co do gildi to może

Iyash Łowcy Drwale Rzemieślnicy
Quetahi Zabójcy Górnicy Zaklinacze
Yerdyn Wojownicy Strażnicy Piekła Alchemicy
Avangar Kupcy Budowniczy Farmerzy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:38 pm

1. Handel nie istnieje nie dlatego, że ludzi nie ma - jak gracze byli to i tak i tak praktycznie nie istniał.

2. Może i pisałeś swoje propozycje, ale nie tutaj, a ja nie chcę tracić czasu żeby tego szukać.

3. Widać, że chcesz zniszczyć Yerdyn. Ze strażnikami piekła były problemy i ogółem ta gildia upadła. Alchemicy nie zdobędą itemów na mikstury więc upadli. I napiszę ci coś takiego, co zauważyłem jeśli chodzi o wojny. Dlaczego muszą być wspólne nacje? Mam przykład. Jeżeli Quehati ma wojnę z Iyash to nie da im itemów i w końcu Iyash przegra, bo nie będzie mogło zdobyć itemów na broń. Dlatego potrzebne są wspólne gildie - żeby do takiej sytuacji nie doszło.

4. Nie ma czegoś takiego jak Avangar.

5. Angvar to neutralne miejsce, spawn! Nie może to być kolejna nacja!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:42 pm

to nie jest kolejna nacja tylko są tam gildie które są wszystkim potrzebne
Quetahi nie daje rzeczy Iyash bo to nie legalne dają je kupcom a oni dalej!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:44 pm

Pisząc daje miałem na myśli tę całą procedurę handlu - kupiec chcący kupić coś dla Iyash nic nie kupi, ewentualnie zostanie zabity. Raz przyszedł sam kupiec i nie mówił dla kogo chce coś kupić - też mu nie sprzedali.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:46 pm

o ile dobrze wiem rzemieślnicy dają kupcom rzeczy nie pytając dla kogo...Chyba że coś się zmieniło
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:48 pm

Ze względu na tą wojnę nikomu nie sprzedawali nic, chyba że sobie nawzajem lub sojusznikom. Ja się im nie dziwie - po co ich sprzęt ma trafić w ręce wroga? Oczywiście niekoniecznie tak się musi stać, ale jest dość duże prawdopodobieństwo, że tak się stanie.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
LoozaQ

avatar

Liczba postów : 188
Join date : 29/11/2011
Age : 19
Skąd : Katowice

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:49 pm

Iyash - Łowcy (żelazne miecze i zbroje, łuki), Rolnicy (farmerzy lub jak kto woli...)
Quetahi - Alchemicy, Zabójcy (diamentowe miecze, żelazne zbroje)
Yerdyn - Inżynierowie (czerwony proszek, pistony, FalseBook itp.) Wojownicy (żelazne miecze, diamentowe zbroje)
Avangar - Kupcy

Każda nacja - Rzemieślnicy, Górnicy, Drwale

Każdy może swobodnie budować
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:52 pm

Łowcy to raczej szybkie i lekkie jednostki, więc według Ciebie nagle mają wyskoczyć w potężnych zbrojach? Pozatym zaraz będą wojownikami z łukiem jak tak dalej pójdzie...

Ogólnie pisząc w tej Twojej propozycji jest według mnie za dużo gildii, znowu będzie problem z handlem i to nie rozwiąże żadnego problemu. Będzie tak jak teraz.

No i realność - samemu się domu raczej nie buduje, zresztą byłby problem z griefem.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:55 pm

Diaxowych zbroi nie miało być akurat teraz zgadam się z tobą Ernest łowcy to szybkie jednostki
A wracając do twojej propozycji to serwer miał się opierać na handlu między nacjami!
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:57 pm

Serwer miał się opierać na handlu między nacjami? A skąd wiesz?

Pozatym moja propozycja ulepsza handel, chyba nie doczytałeś do końca, nie? Handlu byłoby więcej i to o wiele.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 3:59 pm

w nacji było by dawanie a nie handel
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:01 pm

A kto ci da za darmo np zbroję diamentową? Chyba nikt. Najpierw górnik by wydobył diamenty, sprzedał rzemieślnikowi. On by zrobił zbroję i sprzedał wojownikowi. On by jej używał.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:02 pm

diaxowych zbroi nie ma!
Rozumiecie to?
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:04 pm

Nawet jeśli nie ma (a są) to jak by moja propozycja weszła w życie, to takie zbroje by były. Mogliby je nosić tylko wojownicy, tak jak teraz.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:06 pm

A łowcy oni tylko kamienne rzeczy i skórzana zbroja od razu po dedają
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:08 pm

Łowcy mogliby używać żelaznych mieczy i łuku - spotkanie z nimi może zaboleć. Dobra, jak narazie zaczynasz spamować, bo widocznie nie doczytałeś tego. Przeczytaj i dopiero dyskutuj. (przynajmniej przeczytaj to, o czym chcesz dyskutować Smile)
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Minki1



Liczba postów : 82
Join date : 16/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:09 pm

tylko co da im łuk jak jest wszędzie sporo drzew pagórków itp. więc łuk im się nie przyda
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ernest_66



Liczba postów : 50
Join date : 10/01/2012

PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   Czw Sty 19, 2012 4:11 pm

Łuk się zawsze przydaje, zresztą nie koniecznie muszą walczyć ciągle w lesie. A nawet jak w lesie to ma tam dużo kryjówek - wystarczy oddać strzał i się schować, powtórzyć to i dopiero wyskoczyć na zdezorientowanego wroga. Za Iyash niedaleko obozu bandytów są bardziej płaskie tereny - tam też łuk może się bardzo przydać. Często łowcy będą korzystać z łuku na murach, a tam widzą wszystko z góry i mogą łatwo ranić wrogów na odległość.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: [Mechanika] Propozycja - gildie   

Powrót do góry Go down
 
[Mechanika] Propozycja - gildie
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 2Idź do strony : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Wspaniała propozycja!
» Propozycja Działu - "Opowiadania Grupowe"

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Thandor :: Sprawy Królestwa Thandor :: Propozycje-
Skocz do: